Gå til innhold

CES 2014: Denne Asus-PC-en er den første av sitt slag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres interessant ut. Men den hadde vært enda bedre om de droppet Windows 8 og gikk for Windows 7 istedenfor.

 

Må si jeg er litt uenig i dette. Dette vil bli supert hvis det ikke er RT versjonen av Windows 8. Og fra det jeg kunne lese I artikkelen ser det ikke ut som det er det..

Har brukt Windows 8 en god stund nå, byttet tilbake til 7 og så til 8 igjen, og jeg må si at det er fryktelig lite forskjell (utenom "metro" grensesnittet).

Tror dette kan bli supert :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Høres interessant ut. Men den hadde vært enda bedre om de droppet Windows 8 og gikk for Windows 7 istedenfor.

 

Jeg sier meg også uenig i å heller skulle hatt W7 på denne. Valgte W8 på min stasjonære, og angrer ikke et sekund på det. Spesielt siden skjermen på Duet'en garantert er touch.

 

Ser for øvrig at inngangsprisen er 5000. Er det noen som vet prisen for varianten med Full HD-skjerm, 128GB SSD og i7? Og med 1TB HDD i tillegg?

 

Gleder meg til denne. Ser meget aktuelt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hadde jeg hatt behov for laptop hadde HD versjonen denne vært veldig aktuell.

 

Høres interessant ut. Men den hadde vært enda bedre om de droppet Windows 8 og gikk for Windows 7 istedenfor.

 

Ikke enig (jeg heller). W8 foran W7 så lenge du har touch hw.

(Fadesen til MS var forsøket på på tvinge et touch GUI inn der hvor en ikke hadde hardware som støttet det.)

Lenke til kommentar

At man må ha windows8 for få til berøring skjermer er bare tull

 

i alle tilfeller så vil det være en kunstig begrensing som er lagt inn med hensikt

 

Windows 8 er skrevet og designet for å brukes med touch. Den vil derfor være langt bedre til dette enn tidligere windowsOS som kun har støttet noe touch-funksjonalitet.

 

Mener forresten å huske at det var WinXP som var første windowsOS som støttet touchskjermer.

Lenke til kommentar

W8 var en flopp, men har visst blitt mye bedre

 

Fordi fokuset lå på metro som skulle revolusjoner bruker grensesnittet mens det i virkelig heter bare er en dårlig kopi av brukergrenseinsittet til windowsphone

 

Det fungerer ikke når det først og fremst ikke er berørings-skjermer man vil ha.

Nå år slike skjermene likevel blir interessante på grunn av Metro

 

jeg menr forsatt at det beste brukergrensesnitt Microsoft har lage er det som brukes i windows 7

Det er mer fleksibelt

Jeg kan ikke si det beste fordi jeg kjenner ikke til alle osene

 

Det interessante er at Microsoft kunne ha fått til det samme ute å ty til metro

De trengte bare en lite justering på det gamle . f.eksempel at de miste "knappene" ble litt større

og man kunne også innføre flere typer hurtigmenyer på det , slik det er i windows 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...