Gå til innhold

CES 2014: Slank batterigud fra Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke akkurat overraskende at de klarer å presse inn bedre batteritid i en 15" når de øvrige komponentene stort sett er de samme. Større batteri av samme type ordner det.

 

Men skuffende at skjermen ikke matcher retinaskjermen til Apple. Det er vanskelig å se for seg at det har noe for seg om man ikke har testet det, men jeg har testet det og er overbevist, og det er helt klart noe jeg kommer til å prioritere på min neste bærbare datamaskin.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat overraskende at de klarer å presse inn bedre batteritid i en 15" når de øvrige komponentene stort sett er de samme. Større batteri av samme type ordner det.

 

Men skuffende at skjermen ikke matcher retinaskjermen til Apple. Det er vanskelig å se for seg at det har noe for seg om man ikke har testet det, men jeg har testet det og er overbevist, og det er helt klart noe jeg kommer til å prioritere på min neste bærbare datamaskin.

 

Om du måtte ha betalt 5000 kroner ekstra, så hadde du nok ikke vært av samme oppfatning. ;)
Lenke til kommentar

At de har kuttet ut 4K-tullet, er bare positivt. Det er bedre ja, men langt i fra verdt kostnaden.

 

Helt enig! Spesielt på såpass små skjermer vil man vel ikke (selv om jeg ikke har sett og sammenlignet noen personlig) merke noen ekstrem forskjell. Som du sier; prisen du må opp i er rett og slett ikke verdt det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...