Gå til innhold

Pebble lanserer smartklokke i stål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg plutselig en "gammel" pebble til salgs

 

Har hatt pebble i vel et halvt år nå, og kan varmt anbefale den til alle som vurderer smartklokke. De andre kan ha så mange funksjoner de bare vil, men hvem gidder vel å lade klokka daglig?

Lader min hver helg, og den blir hyppig brukt.

Mest av alt er jeg blitt avhengig av å se hvem som ringer på den mens jeg bruker bluetooth øreplugg på jobb, så mye mer praktisk å ta en kjapp kikk på klokka (som vibrerer) istedet for å trekke telefonen ut av lomma. Så kan jeg svare ved å trykke på ørepluggen, evt avvise ved å trykke på klokka. Litt sikrere i trafikken også?

 

Ellers begynner det å komme flere og flere smarte apper til pebble, navigasjon, fjernstyring osv. Fint å se at de får mange store, seriøse samarbeidspartnere også. Ser meget lovende ut :thumbup:

 

Gleder meg som en unge til jeg får steel versionen levert :)

Lenke til kommentar

Er egenlig gorillaglass mer ripesikkert enn mineralglass?

Mulig det tåler litt mer hvis man dunker klokka borti ting i og med at det er litt fleksibelt.

 

Synes ikke overgangen fra lenke til klokkehus burde vært riktig så åpen og gaffelaktig, men hver sin smak.

Tror ikke jeg kommer til å bytte ut Junghansen min riktig enda, med mindre det dukker opp et behov :)

Lenke til kommentar

Eneste som egentlig hindrer meg i å kjøpe denne er fordi $250 blir fort nesten to tusen kroner her til lands, som er litt i meste laget for min lommebok.. OG fordi jeg venter på et Gear som jeg vant i desember. Tror kanskje Pebble kommer til å vinne hjertet mitt uansett!

Lenke til kommentar

Meta som før het MetaWatch har annonsert sin versjon:

 

meta-140106.jpg

http://appleinsider.com/articles/14/01/06/meta-announces-new-premium-iphone-connected-smart-watch-lineup

 

Personlig likte jeg dette designet bedre.

Spesielt innfestingen av reimen virker interessant.

 

Edit: Det florerer visst av smartklokker på CES:

http://www.macrumors.com/2014/01/08/ces-2014-smart-watches/ :)

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Blir det mye toll om man handler en Pebble Steel fra nettsiden deres?

 

Regner med det tar evigheter før noen norske butikker får den inn..

 

Det er vel ingen toll på elektronikkprodukter (sist jeg sjekket), men man må allikevel, som med alt annet, betale 25% moms..

 

Personlig kom jeg fram til at jeg ikke gidder å vente for å se om den noensinne kommer til norske butikker (er jo 'very limited supply' ifølge getpebble.com), så jeg venter i spenning på en pakke i posten rundt midten av februar :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er vel ingen toll på elektronikkprodukter (sist jeg sjekket), men man må allikevel, som med alt annet, betale 25% moms..

 

Personlig kom jeg fram til at jeg ikke gidder å vente for å se om den noensinne kommer til norske butikker (er jo 'very limited supply' ifølge getpebble.com), så jeg venter i spenning på en pakke i posten rundt midten av februar :-)

 

Takker for svar, da bestilte jeg og.

Gleder meg til å teste disse greiene. Savner veldig å kunne bytte musikk på telefonen uten å dra den ut av lomma :p

Lenke til kommentar

 

Takker for svar, da bestilte jeg og.

Gleder meg til å teste disse greiene. Savner veldig å kunne bytte musikk på telefonen uten å dra den ut av lomma :p

 

Bare hyggelig!

 

Og problemstillingen høres merkelig kjent ut :p Blir behagelig å slippe å ta telefonen opp fra lomma hver gang facebook, email eller sms maser på meg bare for å sjekke hva det var som maste denne gangen, samt såklart musikkbytte :-)

Lenke til kommentar

Er det nokon som har erfaring med å bruka smartklokka i lag med handsfree? Har handsfree i bilden som koplar seg opp via blåtann, og lurar på om telefonen klara å vera tilkopla til både klokka og bilen samtidig..

 

Will Pebble work with my car kit or my Bluetooth headphones?

  • Initial testing has shown that Pebble should be able to be used with standard Bluetooth headsets (ie. one will not interfere with the function of the other when they are each paired with your smartphone). However, we have not had the opportunity to test it with car kits or Bluetooth headphones yet, so we cannot guarantee those.

    If there is interference, you can easily disable the Bluetooth network by entering "Airplane Mode"

Endret av Complexity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bestilte denne klokken tidlig i januar. shippingen var da satt til tidli februar , videre ble den justert til mid februar , så til sent februar . I dag var estimert levering fjernet og bare backorderd sto der. Ble såpass møkkalei at jeg avbestilte hele klokken i dag... En ting er å ha produksjonsproblemer som fører til senere levering osv. men å bare ukritisk endre estimerte leveringsdatoer for så å fjerne de helt uten noe informasjon finner jeg meg vertfall ikke i...

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...