Gå til innhold

Nå blir det lov å selge spillkonsoller i Kina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hva prøver du egentlig å si her?

 

Jeg prøver å si at kinesere alltid har vært i front når det gjelder farming og salg av in-game currency, og at de ikke spiller for underholdningens skyld, men fra et økonomisk perspektiv.

Derfor tror jeg ikke de kommer til å hoppe av glede pga at de får lov til å kjøpe seg Wii.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De kom på 2. plass i Worlds i LOL. Og league of legends All-stars ble arrangert i Kina, de har også hatt en ganske stor internasjonal turnering der (WCG ellernoe :p ).

 

og bare for å få det sagt verdens mest spillte spill, helt klart er jo lagd av Riot game som eies av Tencent,som er KINESISK. Og du tjener ikke penger på lol på noen lovlig måte (folk kan jo elo-booste accounter og selge ulovlig)

Så at kinesere spiller primært for pengene er utrolig, utrolig tullete. Sikkert 0,1 % som spiller for penger.

 

Aldri hørt liksom Kina, verden raskest voksende økonomi? At selskaper flytter ut av Kina pga høye lønninger der?¨

 

Og at de kommer til å dominere E-sports tror jeg nok, vi i europa og usa har hatt det godt så lege, så vi ofrer ikke like mye tid til spillingen og jobber ikke like hardt. Kinesere og koreanere øver, og de øver mye, de gjør absolutt alt for å vinne, og siden det er så mange kinesere, og så mange som har PC nå (som i tillegg øker veldig raskt), så kan de bli vanskelige å slå.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva med å lese artikkelen?

Hva med å la være å svare på alle kommentarene jeg skriver her på forumet bare for å irritere meg?

 

Leste du artikkelen?

Har ikke vært lov siden år 2000 -

Helt ufattelig, men dem kan jo bare ha dratt til et annet land og kjøpt seg spill maskiner

Lenke til kommentar

 

 

Hva med å lese artikkelen?

Hva med å la være å svare på alle kommentarene jeg skriver her på forumet bare for å irritere meg?

Leste du artikkelen?

Har ikke vært lov siden år 2000 -

Helt ufattelig, men dem kan jo bare ha dratt til et annet land og kjøpt seg spill maskiner

Det er et kommunistisk styre, diktatur. Det er ikke så lett å bare reise ut for å kjøpe seg en konsoll.

Lenke til kommentar

De kom på 2. plass i Worlds i LOL. Og league of legends All-stars ble arrangert i Kina, de har også hatt en ganske stor internasjonal turnering der (WCG ellernoe :p ).

 

og bare for å få det sagt verdens mest spillte spill, helt klart er jo lagd av Riot game som eies av Tencent,som er KINESISK. Og du tjener ikke penger på lol på noen lovlig måte (folk kan jo elo-booste accounter og selge ulovlig)

Så at kinesere spiller primært for pengene er utrolig, utrolig tullete. Sikkert 0,1 % som spiller for penger.

 

Aldri hørt liksom Kina, verden raskest voksende økonomi? At selskaper flytter ut av Kina pga høye lønninger der?¨

 

Og at de kommer til å dominere E-sports tror jeg nok, vi i europa og usa har hatt det godt så lege, så vi ofrer ikke like mye tid til spillingen og jobber ikke like hardt. Kinesere og koreanere øver, og de øver mye, de gjør absolutt alt for å vinne, og siden det er så mange kinesere, og så mange som har PC nå (som i tillegg øker veldig raskt), så kan de bli vanskelige å slå.

 

Tror ikke vi kommet til å se en økende del av E-sport utøvere fra Kina de neste årene. Denne artikkelen handler ikke om at de åpner for spilling generelt, bare spillekonsoler og vi alle vet at E-sport dominerer på pc og ikke konsoll. Så LoL og starcraft 2 er lovlig i Kina og de har spilt det like lenge som oss. Men hva vet nok jeg, kanskje det blir større spillekultur av dette, vi får vel se.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er et kommunistisk styre, diktatur. Det er ikke så lett å bare reise ut for å kjøpe seg en konsoll.

Typisk kim jong un

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...