Gå til innhold

Dette uferdige spillet har solgt over en million kopier allerede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Terraria er bedre. Har begge og det er ikke tvil om at Terraria er vittigere og mer utfordrende. Starbound er ganske lineært og rett fram, og i all den tid det fremdeles er i early access så er det litt ubalansert og uferdig men det holder jeg ikke imot det så lenge det er early access.

Lenke til kommentar

Terraria er bedre. Har begge og det er ikke tvil om at Terraria er vittigere og mer utfordrende. Starbound er ganske lineært og rett fram, og i all den tid det fremdeles er i early access så er det litt ubalansert og uferdig men det holder jeg ikke imot det så lenge det er early access.

 

Hadde store forhåpninger til Starbound, men på nåværende tidspunkt må jeg si meg enig. Til tross for Starbounds tilnermet uendelige tilgang på planeter så føles alle planetene og monstrene alt for like. AI-ene er ekstremt simplistiske og lite varierte - de fleste monstre bare buser frem mot spillerne.

 

Det er mye bra der, men på nåværende tidspunkt har Terraria helt klart et forsprang når det gjelder innhold og variasjon.

 

Tror og håper at det kommer til å bli forbedret Starbound får sin endelige release.

Lenke til kommentar

Terraria er bedre. Har begge og det er ikke tvil om at Terraria er vittigere og mer utfordrende. Starbound er ganske lineært og rett fram, og i all den tid det fremdeles er i early access så er det litt ubalansert og uferdig men det holder jeg ikke imot det så lenge det er early access.

 

samenligne noe som er i stadiet på stabilitet imot eit produkt som vært ute i flere år er da sært?

 

beta er beta, fokuset nå har vell vært stabilitet ein innhold, terraria i beta fasen var ikkje noe skryte av

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk sammenligner ofte spill i betafasen med ferdige spill, spesielt i open beta.

 

Det blir kanskje litt feil å sammenligne Terraria med Starbound, men det blir også feil å sammenligne Terraria i beta fasen med Starbound, siden Starbound kommer en stund etter Terraria, og har kunnet lært av feilene/manglene i Terraria.

 

Har spilt en del Terraria og litt Starbound, og må si at selv om jeg synes Starbound er et bra spill, synes jeg at Terraria er bedre akkurat nå. Starbound har potensiale til å bli en del bedre, men som tidligere nevnt, synes jeg at monstrene oppfører seg for likt. De ser annerledes ut, men er egentlig det samme du har møtt på tidligere.

Lenke til kommentar

samenligne noe som er i stadiet på stabilitet imot eit produkt som vært ute i flere år er da sært?

 

beta er beta, fokuset nå har vell vært stabilitet ein innhold, terraria i beta fasen var ikkje noe skryte av

 

Nei, forbeholdet jeg tar - skriver jeg. Et spill som er kjedelig i beta blir sjelden spennende i release. At spillopplevelsen blir ødelagt av ubalansert gameplay, manglende innhold/itemization eller bugs og glitches er en annen sak, det fikser man som regel før RC/gold. Starbound er lineært og kjedelig og det er mye vanskeligere å fikse enn ovenstående - ikke umulig, men vanskelig.

 

Poenget er at sammenlignelsen Terraria vs Starbound er gyldig rent utseendemessig og spillmekanisk men ganske far away når det gjelder spilling!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...