Gå til innhold

Her er Samsungs nye 12-tommers nettbrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tipper den 12.2pro kommer til å havne på en 6000

note 2014 koster jo nesten 5000 flere steder

Den prisen jeg har i hodet jeg også, men note 10.1 med 4g koster jo 5600 på det biligste, nærmere 6000 i snitt så blir vel mer 7-8000 med 4g frykter jeg.

Håper bare ikke prisen blir så høy at den kveler mulighetene til dette produktet

Lenke til kommentar

Og den støtter SD-kort! Da kan man skaffe et 64GB SD-kort til noen få hundrelapper og få akseptabel lagringsplass, i motsetning til på Nexus-serien. 32GB til apper og 64GB til data er akkurat nok.

 

Hvis Apple kommer med en 13" som det ryktes blir jo det en arg konkurrent, særlig varianten med 128GB. Men der betaler man ganske mye for lagringen (1600 kr for økning fra 32 til 128?).

Lenke til kommentar

Og den støtter SD-kort! Da kan man skaffe et 64GB SD-kort til noen få hundrelapper og få akseptabel lagringsplass, i motsetning til på Nexus-serien. 32GB til apper og 64GB til data er akkurat nok.

 

Hvis Apple kommer med en 13" som det ryktes blir jo det en arg konkurrent, særlig varianten med 128GB. Men der betaler man ganske mye for lagringen (1600 kr for økning fra 32 til 128?).

En av de STORE fordelene med androidprodukter er jo at det bare er å kjøpe en OTG kabel for 20 kr på ebay også kan du koble til så og si hvilken harddisk/minnepenn du vil :) vips har du veldig mye lagringsplass.

 

Har 32 gb internt på min note 3 + 64 gb minnekort + minnepenn på 64 gb som blir totalt 160 gb. (kan også sette på en usb hub og koble til 3 minnepenner på 64 gb om det er ønskelig)

Alt dette (utenom noten) ble kjøpt på ebay for rundt 300 kr :) Veldig kurant måte å få mye lagringsplass på uten å kjøpe dyrere modell for å få noen gb mer lagring.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...