Gå til innhold

Sniktitt: Sony Xperia Z1 Compact


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp dette har jeg ventet på..

 

World’s best battery performance in a premium compact smartphone
Xperia Z1 Compact offers ultra-fast performance and breathtaking graphics, thanks to the latest Qualcomm® Snapdragon™ 800 processor with 2.2 GHz quad-core CPU and 4G LTE for amazing speed. The Xperia Z1 Compact also includes a 2300 mAh battery which provides outstanding, class-leading battery performance, despite its compact size.

Sony’s Battery STAMINA Mode helps you stay connected for longer, as it automatically turns off functions to save power when you don’t need them and restarts them when you do. So now you can leave the charger at home and never have to worry running out of power when you need it most – the Z1 Compact takes everyday demands in its stride

  • Liker 1
Lenke til kommentar

preview Sweet sweet og sjekk headsettet som følger med. Trådløst bluetooth

 

Sony SBH-80

 

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ru&tl=en&u=http://www.mobile-review.com/review/sony-xperia-z1-compact.shtml&sandbox=0&usg=ALkJrhhqqE17Cc_chZ1EaWQosFNjId5-6Q

 

I understand few people are surprised once wireless headset, but this thing I personally loved and recalled old accessories Sony Ericsson. Just a few words about the new product, there is NFC, rear bulkhead of plastic, it does not bend, wearing SBH-80 is very convenient, just put on your neck and everything. Good headphones, cables for control buttons (answer the call, play, etc.). The main thing that this device battery has about 7 (!) Hours for devices like the form factor a great result. The sound quality is very good for sure, and the same can be said about the quality of the voice, the two microphones are used, there is the noise reduction system. Can work with two devices simultaneously. Very interesting piece for the gym, walking, office use and even in the car.

 

06.jpg

Endret av Centy88
Lenke til kommentar

Centy88: Vær obs på at tilbehør ikke er likt overalt. Det kan være store forskjeller i medfølgende utstyr, akkurat som det kan være store forskjeller i hvilke farger som er tilgjengelig fra land til land. Disse hodetelefonene følger ikke med i salgspakkene i Norge, etter det vi får opplyst fra Sony.

Lenke til kommentar

Endelig noen som tar opp ballen.

Jeg har de siste dagen tatt opp min gamle Nokia N9, og kjenner at jeg savner disse mindre telefonene. Min Lumia 1020 er egentlig litt stor, og 1520 som er på vei er sammen med andre phablets praktisk ubrukelige for min del. Jeg vil se flere av disse små og gode telefonene. Om man vil ha en max 4,3" telefon i dag er det dårlige telefoner hos de fleste merkene. Dette kan være starten på det neste racet i mobil verdenen, eller rettere sagt restarten. Det er jo et paradoks at når vi kuttet ut tastene på telefonene så vokste de voldsomt og unødvendig.

Lenke til kommentar

Kompakt? Den er jo ikke bare større enn Galaxy S4 mini, den er faktisk større enn Galaxy S4 også...

 

Hvorfor kan man ikke lage smale kanter osv på kompaktmodellene også? Er ikke poenget med en kompaktmodell at den skal være, ja nettopp, kompakt! De kunne barbert opp mot 1cm i både bredde og lengde på denne, og det hadde vært merkbart. Slik den er nå er det jo plass til 4,7" skjerm.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt stiv pris men synker nok etterhvert, får jo lg g2 til 3800, var nede i 3300 forige uke.

 

Syns denne skulle ligget på rundt 3500

 

Prisen synker nok hvis det kommer konkurrerende produkter på markedet.

Jeg er ikke så desperat at jeg må ha den med en gang, klarer nok å vente til prisene synker.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...