Gå til innhold

Glem Bitcoins - dette er CoinYe West


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Markedet er sånn nå at hadde jeg lansert en coin basert på en intern vits som bare meg og katten min hadde forstått, så ville den likevel tatt av. Det er en haug med godtroende fjotter som venter på å kaste pengene og strømforbruken sin etter å mine eller kjøpe alt av nye coins. Og det verste er at selv forumene her gir inntrykk av at de fleste tror dette er noe det er store penger å tjene på fremover.... Folk har vanvittig kort hukommelse... 1929, 1987, T5PC, WGI, etc.

 

Det spiller ingen rolle om du mener du har gode grunner for å tro at vi vil få en eller flere nettbaserte valutaer om 2, 5, 20 eller 50 år. Å tro at bikkjemynten din vil være vinneren er vanvittig naivt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Helt greit å mine pump & dump coins om man er tidlig ute, tjene noen penger og overføre det til LTC eller BTC.. Men det begynner å bli surrealistiske mengder med shitcoins i det siste. Mooncoin, Dogecoin etc...

 

Sexcoin hadde noe godt for seg og har et marked bak, men verdien er latterlig lav desverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Trur nok grunnen til alle alternativene er at mange sitter på (gammel) hardware og har lyst å mine coins, men per i dag så er det vanskelig å mine bitcoins pga at noen har egen ASIC for dette og en vanlig PC er dermed ubrukelig. Så hva gjør du da? Jo du lager en ny coin du kan mine og satser på at den tar av....

Lenke til kommentar

Doge coins er jo like skutt i hodet.

Ikke nødvendigvis. Dogecoin har blitt et symbol på vennlighet og åpenhet for mange, en cryptovaluta for folk flest som ikke tar seg selv så seriøst. Det er viktigere å hjelpe andre og å være en "good shibe" fremfor å bare tenke på egen fortjeneste og vinning..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Doge coins er jo like skutt i hodet.

Ikke nødvendigvis. Dogecoin har blitt et symbol på vennlighet og åpenhet for mange, en cryptovaluta for folk flest som ikke tar seg selv så seriøst. Det er viktigere å hjelpe andre og å være en "good shibe" fremfor å bare tenke på egen fortjeneste og vinning..

Det funker også fint som en sandkassevaluta ettersom det er har et stort miljø av folk som ikke tar det så veldig alvorlig. En kan leke med transaksjoner på en blockchain uten å risikere noe verdifullt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...