Gå til innhold

Spotify hedrer Winamp med Spotiamp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Winamp var genialt, husker jeg lasted ned masse forskjelige skins til det blant annet. Men det er vel strengt tatt ikke Spotify som har kommet med Spotiamp. Bare en ansatt i spotify.

 

 

Spotiamp is a Swedish product made by Ludde in Gothenburg, Sweden. Spotiamp is not an officially supported product of Spotify®. Use it at your own risk.

Lenke til kommentar

har aldri brukt winamp, og har ikke hørt om det før jeg fik vite om det når jeg begynte å lese på denne siden, altså for et år siden....

Du er nok enten for gammel eller for ung, de fleste som var interresert i IT og brukte PCen til musikkavspilling på 90tallet veit hva Winamp var.

Endret av oleost
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dessvere er meste "nytt" som ein stor søppelhaug der 1 gjenstand blant skrotet faktisk er bedre

Nei, slik tenker du bare fordi du er fanget i en nostalgisk bobble og alt som er nytt er automatisk søppel for deg, jeg er ikke slik og ser at nytt er bra.

Lenke til kommentar

Er det virkelig Spotify som har laget den her? Jeg tittet på nettsida (www.spotiamp.com) og der står det følgende:

 

Spotiamp is a Swedish product made by Ludde in Gothenburg, Sweden. Spotiamp is not an officially supported product of Spotify®.

 

Jeg vet ikke hvem "Ludde" er, kanskje er han ansatt hos Spotify, men det ser ikke ut som det er Spotify som står bak.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Meningsløs posting av bilde, tar bare unødvendig plass så la være og gjør slikt i framtiden ok? uansett så har jeg absolutt helt rett, dem som sier alt var bedre før er rett og slett bare patetiske. Jeg er oppvokst på 90 tallet i gamle dager men jeg liker nye ting på samme måte som jeg likte ting på 90 tallet

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hvis man ikke vil bruke spotify, så er winamp en av de beste valgene for lokal avspilling. Den spilleren er så oversiktelig og kompakt, lett å ha skult i et hjørne.

 

Spotify sin klient er en massiv rute som tar opp mye plass til å ha den funksjonaliteten den har(og ikke har). Ikke støtte for å velge hvilken output enhet du ønsker, om du ønsker å bruke dedikerte drivere og lignende. Spotify er faktisk dårligere lydmessig en Winamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...