Gå til innhold

Shazam Auto gjenkjenner musikk hele dagen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smart. Frivillig sende fra seg all lyd i rommet til utenlandske servere for analyse.

 

Jeg tenker at det får være opp til brukeren og selv bestemme når man ønsker å benytte dette. Ikke noe jeg typisk vil ha på mens jeg har møter med [topphemmelig] om [enda mer hemmelig] og hvordan vi kan [konfidensielt], men sikkert greit i noen situasjoner.

 

Men ser bekymringen din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det ikke slik at disse appene tar opp sender fra seg lyd uansett, det eneste de sender er grafer som sammenlignes mot grafer i en database. Om lyd sendes vil dette vises tydelig om du måler datatrafikken på applikasjonen.

 

Med det sakt, P3 eller mP3 hadde i alle fall en tjeneste der man kunne se all musikk som ble sendt gjennom en dag. Men kunne også søke på dager og klokkeslett.

 

Problemet var bare at så lenge jeg ikke husket nøyaktig når sangen ble spilt, så var det så alt for mange låter å velge i, og det ble alt for mye jobb å finne den jeg lette etter.

 

Nå ser jeg at denne saken kan linke til låtene andre steder, så det blir jo litt lettere om man får et preve.... øh... prehear, men like vell kan listen over spilte låter fort bli lang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...