Gå til innhold

Club3D først ute med XGI-grafikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vente litt med å bytte ut Ti4200 kortet mitt da, kanskje en kan plukke opp et ATI eller Nvidia kort til en billig penge, volari blir jo sikkert "dyrt"

 

 

edit

 

noen som har tenkt tanken at kanskje volari har en finger med i spillet i og med at HL2 er forsinket igjen :shrug:

 

Konspirisjonsteorien er herved satt :D

 

-

Thorsan

Lenke til kommentar
Vente litt med å bytte ut Ti4200 kortet mitt da, kanskje en kan plukke opp et ATI eller Nvidia kort til en billig penge, volari blir jo sikkert "dyrt"

 

 

edit

 

noen som har tenkt tanken at kanskje volari har en finger med i spillet i og med at HL2 er forsinket igjen :shrug:

 

Konspirisjonsteorien er herved satt :D

 

-

Thorsan

lol, tror ikke det blir så dyrt. De er nye på markedet, har helt sikkert ikke bug-frie drivere osv. De må legge seg under i pris selv med samme ytelse som ati/nVidia

 

Njaal

Lenke til kommentar

Veldig bra for markede at det kommer en annen aktør på banen som i det minste ligger i nærheten av de to store i markede (nVidia og ATI).

Det skaper større konkuranse og billigere produkter for forbrukenen.

Dog, ser forsatt fram til at de "større" kortene kan komme ned i prise en del.

Det er MYE å betale 3-4K for de bedre skjermkortene på markede IMO.

Lenke til kommentar
Fremdeles over to og en halv måned igjen, da.

Håper kortene har en lav pris når de blir sluppet...(Og gode drivere.)

 

vel... jeg synes ikke det er så lenge jeg... under et 1/4 ... tror det blir relativt billig, men man vet jo ikke... og driverene er sikkert møkk, sånn som dem alltid er når noen gir ut en serie med brikker...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...