Gå til innhold

Les alle Ekstra-sakene helt gratis frem til jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå begynte dere med 29 kr pr måned .

Koster det da 49 kr pr måned i 2015 ?

 

Nå er det fra før sagt at man kan se en ekstra artikkel uten å være medlem .

gjelder dette forsatt ?

 

Det er også sagt at dere fra tid til annen fristiller enkelte av ekstra artiklene ( når de blir gamle ).

vil dere forsett med dette til neste år også ?

 

jeg går da ut fra at de fristilte artiklene vil være fristil for alltid

Lenke til kommentar

Nå begynte dere med 29 kr pr måned .

Koster det da 49 kr pr måned i 2015 ?

 

Nå er det fra før sagt at man kan se en ekstra artikkel uten å være medlem .

gjelder dette forsatt ?

 

Det er også sagt at dere fra tid til annen fristiller enkelte av ekstra artiklene ( når de blir gamle ).

vil dere forsett med dette til neste år også ?

 

jeg går da ut fra at de fristilte artiklene vil være fristil for alltid

 

Hei

 

De fleste betaler fortsatt 29 kroner i måneden, det er kun nye medlemmer etter 1. november som må betale 39 kroner. Bakgrunnen for prisøkningen er at hele nettverket ble annonsefritt, før fikk man kun Hardware.no.

 

Det stemmer at du kan lese én gratis sak per uke, forutsatt at du er innlogget.

 

Vi pleier å fristille kanskje 1 - 2 saker i måneden, og de forblir fristilte. Men de 30 - 40 andre sakene vi lager hver måned vil fortsatte å være bak lås og slå.

Endret av SiR0
Lenke til kommentar

Det er noe som er litt rart med dette.

hvis jeg har rett til lese en ekstra sak pr uke , uten å være ekstra medlem hvorfor får jeg da ikke tilgang til en tilfeldig sak den ene gangen jeg forsøker å, lese den ?

 

Det kunne ha vært en slags indikator på om jeg har brukt opp kvoten eller om den er utbrukt

nå har jeg flere ganger prøvd å lese saken om dere hacker PVR dekoderen til canal digital og fikk utvidet lagringsplassen.

 

Dette får jeg ikke tilgang til uten å være medlem .

selv om siste gangen jeg leste ekstra-sakene var nå alle var fristill ( dagen frem til julaften) så kan det virke som kvoten på en artikkel ble brukt opp da

 

Dumt at dette ikke skulle fungere når der har lovet oss en gratis artikkel pr uke

Lenke til kommentar

Hei, hvis du har lest artikler i perioden frem til julaften vil du ikke få tilgang til en ny gratisartikkel før det har gått 7 dager siden du leste forrige artikkel.

 

Hvorfor har dere ikke gitt klar informasjon om at kvoten ikke skilte om man fik lese alle artiklene gratis dagene frem til jul ?

 

Man forventer ikke at man først skal få tilgang till alle artiklene gratis samtidig som det går på kvoten på den ene artikkelen man har gratis tilgang til

 

 

Det virker en smule irriterende da artikkelen som tar for seg alle ekstara saken dukker opp rett etter at gratisperioden er over .

 

jeg er rimelig sikker på at enkelte blir rimelig provosert av det

i praktisk er det en artikkel om saker de ikke har tilgang til uten å måtte betale .

En sak som dukker opp blant gratis sakene , ikke ekstra sakene

 

For min del så synes jeg at det er uheldig praksis

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...