Gå til innhold

Disse telefonene er leserne mest opptatt av akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge Googles statistikker er iPhone 5s den telefonen folk flest har vært opptatt av i 2013, i allefall om man ser på globale søketrender.

 

Det 3. mest populære søket har i følge Google vært iPhone 5s, kun slått av søk etter Nelson Mandela og Paul Walker.

 

På topp 10-listen over de mest populære søkene, finner man kun én annen mobiltelefon, og det er Galaxy S4, den ligger 5 plasser lenger ned på listen, altså på 8. plass.

 

Man må helt ned til plass nr 92 på listen for å finne Galaxy Note 3.

 

Her er topp 10-listen fra Google:

  1. Nelson Mandela
  2. Paul Walker
  3. iPhone 5s
  4. Cory Monteith
  5. Harlem Shake
  6. Boston Marathon
  7. Royal Baby
  8. Samsung Galaxy s4
  9. PlayStation 4
  10. North Korea

http://googleblog.blogspot.no/2013/12/2013-in-search-heroes-tragedies-and.html

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Det kan jo diskuteres hvorvidt Note 3 faktisk er en mobil. I mine øyne er det S4 som ligger på toppen.

Den er ihvertfall ikke et nettbrett. Den er altfor liten til det. Passer også fint i lommen. Man blir vant til størrelsen.

Navneskillet er kunstig. Det er en gråsone i både funksjonalitet og bruksmåte som gjør at begrepene flyter inn i hverandre. Det finnes heller ingen magisk grense for skjermstørrelse som skiller de to begrepene.

Lenke til kommentar

I følge Googles statistikker er iPhone 5s den telefonen folk flest har vært opptatt av i 2013, i allefall om man ser på globale søketrender.

 

Det 3. mest populære søket har i følge Google vært iPhone 5s, kun slått av søk etter Nelson Mandela og Paul Walker.

 

På topp 10-listen over de mest populære søkene, finner man kun én annen mobiltelefon, og det er Galaxy S4, den ligger 5 plasser lenger ned på listen, altså på 8. plass.

 

Man må helt ned til plass nr 92 på listen for å finne Galaxy Note 3.

 

Her er topp 10-listen fra Google:

  • Nelson Mandela
  • Paul Walker
  • iPhone 5s
  • Cory Monteith
  • Harlem Shake
  • Boston Marathon
  • Royal Baby
  • Samsung Galaxy s4
  • PlayStation 4
  • North Korea
http://googleblog.blogspot.no/2013/12/2013-in-search-heroes-tragedies-and.html

Og poenget ditt er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For mitt vedkommende så er det bare to telefoner som virkelig har klart å skape stor oppmerksomhet:

Jolla (som startet det offisielle salget til Norge i dag på jolla.com) og den danske designperlen Lumigon T2 (som jeg har hatt gleden av å bruke siden i sommer - i børstet stål og med en fantastisk lydbrikke fra Bang & Olufsen)!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Tråden er ikke 1 mnd gammel....

Hvorfor kommer du hit bare for å pirke borti meg? hva i huleste har du med min diskusjon å gjøre? Gir deg et tips, slutt å pirk borti meg hele tiden ellers rapporterer jeg deg, så enkelt er det...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...