Gå til innhold

Masselagsmål i Hyrule


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når eg såg "tittelen" på slutten, lurte eg ein kort augneblink på om det var 1. april.

 

Nei, eg kan styre mi begeistring for dette. Eg hugsar første gongen eg spelte Dynasty Warriors 2. Det var veldig artig, men etter nokre veker vart eg lei. Sidan har Koei gitt ut det samme spelet om og om igjen, og eg er eigentleg fortsatt lei av det. Å pakke det inn i med eit Hyrule-tema kjem neppe til å forandre på det.

 

Kay

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På den andre siden... Nintendo har jo faktisk lisensiert merket. Det er jo ikke noe de gjør til hver og en.

Sist Nintendo hentet inn en tredjepartsutvikler for et stort franchise fikk vi Metroid: Other M, og du skal være rimelig stein om du mener at det var et bra Metroid-spill.

 

Når eg såg "tittelen" på slutten, lurte eg ein kort augneblink på om det var 1. april.

Samme her, ser ut som en halvgrei texture-mod.

 

Spennende. Trist at så mange folk ikkje eiger fantasi. Akkuratt som fleire er skuffet over at ein annen utvikler har laget eit spill som ikkje er ein oppfølger. Om alle skulle tenke slik hadde vi hatt 10-20 franchises og intet meir i spillbransjen.

Problemet er at det ser ut som om noen har kommet med en texture mod til Dynasty Warriors istedet for å lage et nytt spill, sånne hastverksjobber sluttet å være originale før 2000. Når man slenger merkenavnet Zelda på et spill er det visse klisjeer man må oppfylle, det er forventet at et Zelda-spill skal bestå av utforskning og gåteløsing med litt action. A Link Between Worlds kom ut nylig og har vist at det er fullt mulig å innovere samtidig som man bruker mye om igjen.

Poenget mitt er at det er ikke fantasifullt å slenge Zelda-farger over Dynasty Warriors, det blir bare Dynasty Warriors: Zelda Edition.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Sist Nintendo hentet inn en tredjepartsutvikler for et stort franchise fikk vi Metroid: Other M, og du skal være bra høy om du mener at det var et bra Metroid-spill.

Veldig godt poeng.

 

Men Capcom har jo laget flere gode Zelda spill til Gameboy. OoA og OoS, og TMC var gode spill, så 3rd party er ikke bare dårlig.

Endret av Unlimited LTD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...