Gå til innhold

Minecraft klart for PlayStation 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til minecraft lanseres på PS4. Den versjonen skal ha crossplay mellom PS4 og vita sånn at om du bruker samme konto på PSvitaen så om du kjøper til PS4n så kan du laste ned til Vitaen også.

 

Er primært for å ha det på vitaen at jeg er interessert i det. Har Minecraft fra før av på PC og er allerede bortskjemt av å spille med Misa HD texture pack så på storskjerm så klarer jeg bare ikke å gå tilbake til lowres vanilla minecraft. På PS4 burde det iallefall klare fint å støtte HD texture packs.

 

På vitaen er jeg fornøyd bare jeg får spille det :D Har allerede testet det på TLF, men blir for knotete uten knapper og analoger å styre med. Er foresten glad for at jeg valgte å investere i en Vita siden Sony virker som de nå vil satse på å få ut endel crossplay titler. Synd bare at de jeg allerede har på vitaen ikke kan f.eks streames for å spilles på TVn via PS4 kontrolleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan blir det for oss som allerede har kjøpt Minecraft på PC da tro?

kostet ikke Minecraft bare 20 kroner når det kom ut på pc, så kjipe er vi ikke.

 

Jeg betaler heller 2000 kr for et spill som fungerer og gir deg 100 timer spillebarhet, en og betale 600 kr for noe piss skyte spill som har voldtatt nyeste konsoll generasjon.

 

Beste versjonen blir på Vita, da får man hele original spillet på håndholdt.

Endret av Realzi
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hvordan blir det for oss som allerede har kjøpt Minecraft på PC da tro?

kostet ikke Minecraft bare 20 kroner når det kom ut på pc, så kjipe er vi ikke.

 

Jeg betaler heller 2000 kr for et spill som fungerer og gir deg 100 timer spillebarhet, en og betale 600 kr for noe piss skyte spill som har voldtatt nyeste konsoll generasjon.

 

Beste versjonen blir på Vita, da får man hele original spillet på håndholdt.

Enig i penger vs. tid, men nei, det kostet omkring 150-200,- :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar

kostet ikke Minecraft bare 20 kroner når det kom ut på pc, så kjipe er vi ikke.

 

Jeg betaler heller 2000 kr for et spill som fungerer og gir deg 100 timer spillebarhet, en og betale 600 kr for noe piss skyte spill som har voldtatt nyeste konsoll generasjon.

 

Beste versjonen blir på Vita, da får man hele original spillet på håndholdt.

 

2000kr for eit spel??? Eg har ingen problem med å finne mange knallgode PS3 spel til under 200 lappen så lenge det ikkje er heilt nye spel. Jadå nye konsollar har som oftast berre piss spel dei første par åra. Så eg kjem til å kose meg med min PS3 i mange år framover endå. Minecraft skal eg ha også. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...