Gå til innhold

Cliff Bleszinski pønsker på et førstepersons PC-spill av den gamle sorten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker godt historie i spillene mine. Kan godt ha "deler" av spillet hvor figurer prater i ett par minutter, men ett godt eksempel på hvor dette er gjordt bra er f.eks Half Life 2. Ta scenen hvor du først får hazardsuiten i HL2. Der prater figurene mellom hverandre og du kan stå å se på dem å følge med eller du kan gå å utforske rundt i rommet å se på detaljene. Er sånt jeg foretrekker i spill.

 

Trekk inspirasjon fra sånne scener og lag scener gjerne hvor figurene prater, men hvor du aldri trenger å se at spillet stopper opp for å vise deg noe.

 

På ett sett og vis så liker jeg Call of Duty sin måte å fortelle historie med at du får med ekstra ting mens spillet loader. Om æ kan velge derimot så vil æ heller at utvikleran går over til å designespillmotorer med lignende GTA5 slik at vi ikke ser noe loading i spillet når spillet først er starta opp ferdig.

Lenke til kommentar

Noe ala Shootmania altså? :)

 

Shootmania er kanskje et av de beste konkurransespillene de siste 10 årene. Dessverre ble det ødelagt av dårlig menysystem og lite press i fra Ubisoft om å ta det videre til en skikkelig esport.

 

Så stort potensiale som ble rotet vekk. Ikke spilt det på lenge nå, men elsket det under betaperioden.

 

Om noen spiller det en del så ta kontakt, så kanskje jeg slenger meg på igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Shootmania er kanskje et av de beste konkurransespillene de siste 10 årene. Dessverre ble det ødelagt av dårlig menysystem og lite press i fra Ubisoft om å ta det videre til en skikkelig esport.

 

Så stort potensiale som ble rotet vekk. Ikke spilt det på lenge nå, men elsket det under betaperioden.

 

Om noen spiller det en del så ta kontakt, så kanskje jeg slenger meg på igjen.

Er forsåvidt enig, har ikke spillt det selv på en god stund. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...