Gå til innhold

Test: Galaxy Tab 3 8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns ofte dere kommer med litt rare alternativer.

 

Er ikke LGs nye 8-tommer det perfekte alternativ? Dere ga ihvertfall det brettet terningkast 6.

 

Helt enig med deg wholmen. Jeg forstår bare ikke at LGs 8-tommer ikke nevnes i denne sammenhengen. Det er ikke bare et alternativ - men faktisk et langt bedre valg enn både Samsungs øvrige brett og Nexus 7!

Lenke til kommentar

 

Billig og bra fra Samsung

Samsung Galaxy Tab 3 8 er vår favoritt i Samsungs nye Tab-serie.

Så gir dere den terningkast 3... Høres ut fra tittelen som den ligger bedre ann.

Hei - det hadde oppstått en feil i karaktersystemet, riktig terning skal være 4. Har rettet dette nå.

 

Vi holder for øvrig på å innføre et nytt karaktersystem med skala fra 1-10 - dette vil rulles ut om ikke så altfor lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tja, jeg ser ikke helt det store problemet med designet, i bunn og grunn er det jo en forvokst Samsung S4. Det mest irriterende for min del er egentlig meny og tilbake knappen, som er lett å komme borti, burde latt seg deaktivere (MX video player gjør heldigvis en utmerket jobb her)

 

Prisen er jo overraskende lav (1790 for 16gb versjonen).

 

Burde glatt havnet på 5

 

Hadde jeg kjøpt nettbrett nå så hadde jeg nok vurdert LG sin 8.3, rett og slett pga oppløsningen, prosessoren og minne. Men utenom det så har jeg ikke mye å klage over

 

Nå skal det sies at jeg primært bruker tableten som underholdning når jeg reiser (og det blir det mer enn nok av), så det går stort sett i å overføre filer til micro sd kortet og spille av filmer og tv serier.

 

Det meste handler jo om behov, men med mangel på støtte for micro sd til Nexus 7 så føler jeg den blir håpløs å bruke med såpass liten lagringsplass

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...