Gå til innhold

Turn 10 endrer på Forza 5 kontroversielle bilpriser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller da vel ingen rolle om det ska bli billigere å kjøpe det som allerede er der. Og det er fortsatt like lite innhold, helt til dem kommer med mer. Som vi da må betale like mye for som "hele" spillet koster nytt.

Dem burde ikke slippet dette før om 1-2 år enda. Siden det tar så mye plass med banene, å det går 9 måneder på å lage dem. Er så mye som er tatt vekk att dem greier ikke å rette det ved å gi 45% mindre pris på noe som er gratis om du bruker tid.

Store front er jo ikke tilgjenngelig enda, hotlap delen er ikke der, baner, biler. Er rivals du må kjøre for å få kjøre free play nå. Multiplayer får jeg heller ikke til å fungere. Jaja er ikke slippet i norge, men pokkern ting bør da vel fungere fordi.

Skulle testa med VPN på den, men har ikke 2 nettverks utganger på hovedkorta mine så får ikke testa det. Tro om det går

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Godt dem gjør NOE da, men som vanlig er det kun syting og klaging :) Er mere baner jeg savner mest, helt klart. Så det var skuffende altså. Men koser meg syklig med spillet likevel !

 

De ber om det når de kommer med piss som ""ikke handlet om å tjene inn penger, men å tilby en mulighet til de som ønsket å spare inn tid"", man får mindre klaging om man ikke juger kundene sine midt i trynet, på så lite overbevisende vis at man implisitt sier at kundene er kjøtthuer.

 

AtW

  • Liker 8
Lenke til kommentar

"ikke handlet om å tjene inn penger, men å tilby en mulighet til de som ønsket å spare inn tid"

 

Dette er virkelig hedersfolk som ikke fortjener risen de har fått. Ikke alle strekker seg like langt for som dem for å glede andre mennesker helt uten tanke på egen fortjeneste! De burde fått Nobels fredspris for sitt arbeid!

Spare tid? Har folk helt glemt av at juksekoder brukte å være løsningen på dette? Om jeg starter opp Need for Speed 2 vil jeg umiddelbart kunne bruke alle bilene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Forza Motorsport 5 fikk lunken kritikk."
...hos Gamer.no ja!

Andre publikasjoner, kanskje er litt mer anerkjente, som IGN (8,8/10), Gametrailers, (8,7/10), Polygon (9/10), Joystiq (8/10), GameSpot (9/10), GamesRadar (8/10), EuroGamer Italia (9/10), EuroGamer Tyskland (10/10), stiller seg som dere ser litt mer positive.

Forøvrig bra at Turn 10 justerer etter feedback fra spillerne.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

"Forza Motorsport 5 fikk lunken kritikk."

...hos Gamer.no ja!

 

Andre publikasjoner, kanskje er litt mer anerkjente, som IGN (8,8/10), Gametrailers, (8,7/10), Polygon (9/10), Joystiq (8/10), GameSpot (9/10), GamesRadar (8/10), EuroGamer Italia (9/10), EuroGamer Tyskland (10/10), stiller seg som dere ser litt mer positive.

 

Forøvrig bra at Turn 10 justerer etter feedback fra spillerne.

 

Man kan jo begynne å lure på om noen av disse anmelderne har spilt de tidligere spillene. Å halvere biler, baner, og legge til masse mikrotransaksjoner til fordel for bedre grafikk blir for dumt i forhold til karakterene som er gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Forza Motorsport 5 fikk lunken kritikk."

...hos Gamer.no ja!

 

Andre publikasjoner, kanskje er litt mer anerkjente, som IGN (8,8/10), Gametrailers, (8,7/10), Polygon (9/10), Joystiq (8/10), GameSpot (9/10), GamesRadar (8/10), EuroGamer Italia (9/10), EuroGamer Tyskland (10/10), stiller seg som dere ser litt mer positive.

 

Forøvrig bra at Turn 10 justerer etter feedback fra spillerne.

Jeg vil bare si at thklinge og mala på 50 prosent, er noen av de mest kjedeligste personene og høre på. fordi vi vet alltid hva dere forsvarer og deres meninger.

Dette blir bare svakt. og jeg elsker og vise hvor lett det er og se innsiden i dere,

siden jeg er Sony og PC masterace gutt.

 

Neida dere er så lett og på tråden gutterXP

 

Seff sier ikke at meg selv eller andre er bedre, men dere blir bare for latterlig og høre på ^^

Endret av Realzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Man kan jo begynne å lure på om noen av disse anmelderne har spilt de tidligere spillene. Å halvere biler, baner, og legge til masse mikrotransaksjoner til fordel for bedre grafikk blir for dumt i forhold til karakterene som er gitt.

 

Jeg er enig i at spillet fortjener trekk fordi det (nokså åpenbart) har hatt for kort uviklingstid. Dog er manglende innhold noe som kan ordnes senere med nedlastbart innhold. Det er jeg i utgangspunktet imot, men forstår at det var viktig å nå release av konsollen. Det viktigste er at grunnen er god og slik jeg forstår det (har ikke prøvd spillet) så er både fysikkmotor og grafikk på det absolutt best en konsoll kan levere idag, og det er nok det de anerkjente spillmediene vektlegger.

 

Så kan man si det er lite innhold, og svaret er "ja" om man sammenligner med tidligere Forza-spill i serien. Men om man sammenligner med bilspill generelt så er det likevel formidabelt bra. Jeg karakteren bør reflektere at spillet er bedre enn stort sett alt av bilspill på planeten, selv om det har noe mindre innhold enn Forza 4 (og bare Forza 4).

 

 

 

Jeg vil bare si at thklinge og mala på 50 prosent, er noen av de mest kjedeligste personene og høre på. fordi vi vet alltid hva dere forsvarer og deres meninger.

Dette blir bare svakt. og jeg elsker og vise hvor lett det er og se innsiden i dere,

siden jeg er Sony og PC masterace gutt.

 

Neida dere er så lett og på tråden gutterXP

 

Seff sier ikke at meg selv eller andre er bedre, men dere blir bare for latterlig og høre på ^^

Takk! Det er helt åpenbart et kvalitetstegn at du finner mine innlegg kjedelige. Det viser at jeg begrunner godt og argumenterer sak. Selv synes jeg det er LANGT bedre enn det vi f.eks ser i PS4 vs Xbox One tråden med svært polariserte holdninger og begge sider later til å bestå av personer som ikke enda har passert puberteten, og formulerer seg deretter. Morsommere for enkelte kanskje, men det bidrar jo ikke noe og er bare bortkastet tid for de som er dumme nok til å lese det og noen kilobyte med bortkastet lagringsplass på forumserveren.

 

I det øyeblikket du skrev at du er en "Sony og PC masterrace-gutt" så havnet du rett i kategorien jeg beskriver over. At noen er "lett og på tråden" forstår jeg ikke noe av.

 

 

For ordens skyld: Jeg har ikke noen av next-gen-konsollene, har ingen konsoller oppkoblet i stua for øyeblikket og PCen brukes til arbeid. Har dermed inget innkjøp å forsvare og kaller meg ikke <sett inn navn på produsent her>-gutt. Forøvrig er det et ganske sykt forhold enkelte har til elektronikkprodusenter... Forstå det den som kan.

Endret av thklinge
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er enig i at spillet fortjener trekk fordi det (nokså åpenbart) har hatt for kort uviklingstid. Dog er manglende innhold noe som kan ordnes senere med nedlastbart innhold. Det er jeg i utgangspunktet imot, men forstår at det var viktig å nå release av konsollen. Det viktigste er at grunnen er god og slik jeg forstår det (har ikke prøvd spillet) så er både fysikkmotor og grafikk på det absolutt best en konsoll kan levere idag, og det er nok det de anerkjente spillmediene vektlegger.

 

Så kan man si det er lite innhold, og svaret er "ja" om man sammenligner med tidligere Forza-spill i serien. Men om man sammenligner med bilspill generelt så er det likevel formidabelt bra. Jeg karakteren bør reflektere at spillet er bedre enn stort sett alt av bilspill på planeten, selv om det har noe mindre innhold enn Forza 4 (og bare Forza 4).

Så du mener spiller er uferdig ?

Hvorfor skal de få bra karakter da`?

 

Uferdige spill er noe av det mest upopulære som finnes blant disse elendige AAA anmelderne som IGN bla bla bla.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet er jo ikke "uferdig", fordi det er bra der det teller (les: grafikk, UI, lyd, kjørefølelse, osv). Det er ikke noe teknisk feil med det. Det var bare ikke tid nok til å inkludere like mye innhold som i Forza 4. Det er fortsatt meget omfattende sammenlignet med stort sett alt av andre bilspill der ute så hvor mye er det egentlig verd å trekke for det? I så måte er jo spillet veldig bra sammenlignet med alt annet, men et offer for at tidligere spill var episke.

 

Turn10 kunne jo "dratt en Polyphony Digital" og inkludert biler fra Forza 4, kalt de for "standard" og kalt de nye bilene for "premium". Personlig er jeg svært glad for at de lot være.

Les også det redigerte innlegget over.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...