Gå til innhold

Slik kan neste Windows bli


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke problemet jeg, savner ikke startmenyen. Ingenting som ligger i starmenyen som ikke er enkelt å finne andre steder. I 8.1 kan du jo egentlig fjerne metro helt på under 5 min så du sliper å se det noengang igjen. Og hvis dere hater å trykke win tast og så søke kan dere bare høyreklikke på win-flagget, så kommer alt opp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Forstår ikke problemet jeg, savner ikke startmenyen. Ingenting som ligger i starmenyen som ikke er enkelt å finne andre steder. I 8.1 kan du jo egentlig fjerne metro helt på under 5 min så du sliper å se det noengang igjen. Og hvis dere hater å trykke win tast og så søke kan dere bare høyreklikke på win-flagget, så kommer alt opp.

Hvordan slipper man helt å forholde seg til metro i win8.1?

 

Ellers er det ikke det at startmenyen er så fantastisk, mer at metro er så dritt.

 

AtW

Sant, du kan ikke gå helt vekk fra metro, men jeg ser på det som et pluss med fancye menyer. Søkefunksjonen er også helt konge.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Sant, du kan ikke gå helt vekk fra metro, men jeg ser på det som et pluss med fancye menyer. Søkefunksjonen er også helt konge.

Søkefunksjonene er vel omtrent som i win7, bare mere tungvindt?

 

AtW

av det jeg har hørt, ja bare at den er raskere og du kan velge om du kan søke etter programmer eller filer ol.... men ja

Lenke til kommentar

jeg ser bruken til "Metro" med touch skjerm jeg har ikke noe i mot tiles som de har i metro eneste jeg ikke liker er att det tar hele skjermen for å få opp en meny. vist de hadde bare gjort dette her når de kom med windows 8 og jeg tror folk hadde vert fornøyd med desktopen ingen klage på att menyen ikke er bra.

Lenke til kommentar

av det jeg har hørt, ja bare at den er raskere og du kan velge om du kan søke etter programmer eller filer ol.... men ja

 

Om du mener mer tungvint, så ja, da er det helt riktig. Jeg opplever søket i win8 langt mer tunggrodd og vanskelig. Har flere ganger opplevd at win8 ikke finner filer som win7 finner. Men jeg har også vært svært uheldig med alt MS.
Lenke til kommentar

Probleme er som mange sier med metro at det ikke helt er optimalt for alle brukere slik start menyen var. . Og gjør ting utrolig tungvindt og fine fram ting. og forstår ikke hvorfor ikke MS kan gi brukerne valge selv om hva dem vil bruke.. Samt en start meny som denne her hadde jo vært fint. Da ser faktisk pent ut.. Lurer på når MS skal lære og høre på brukerne sine. isteden for å trøkke ting nedover halsen på dem. Kommer bare så langt på den måten. Den dagen vanlig folk får et skikkelig erstating for windows for gaming og daglig bruk osv så er jeg ganske sikker på MS vil miste mange brukere. Om dem ikke begynner og høre litt mere på folk. Og den dagen kommer nermere og nermere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare den lite videoen beviser at designmessing har ikke Microsoft lenger peiling på hva de driver på med

Dett var ikke så langt unna slik jeg så for meg at det burde være fra starten av

forresten så er det lit rart at en enkel person i ung alder klarer det , men et selskap som tjener milliarder og har profesjonelle folk i ryggen ikke klare det

Endret av den andre elgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...