Gå til innhold

Oculus sikrer seg over 450 millioner kroner i investorpenger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Take my money - me want...!

Regner med GT7 får oculus støtte så jeg kan drifte å se ut av vinduet mens jeg sitter godt i Playseat'en og slipper å bekymre meg for de økonomiske konsekvensene av å dra inn i betongen, slik jeg gjør med driftebilen min når jeg er på Rudskogen/Våler ;)

Neste på lista - konvertere playseat til full-motion :D

Lenke til kommentar

Take my money - me want...!

Regner med GT7 får oculus støtte så jeg kan drifte å se ut av vinduet mens jeg sitter godt i Playseat'en og slipper å bekymre meg for de økonomiske konsekvensene av å dra inn i betongen, slik jeg gjør med driftebilen min når jeg er på Rudskogen/Våler ;)

Neste på lista - konvertere playseat til full-motion :D

 

GT er playstation ikke sant?

Hvis det er det så kan du se langt etter rift på PS4..

Lenke til kommentar

 

Take my money - me want...!

Regner med GT7 får oculus støtte så jeg kan drifte å se ut av vinduet mens jeg sitter godt i Playseat'en og slipper å bekymre meg for de økonomiske konsekvensene av å dra inn i betongen, slik jeg gjør med driftebilen min når jeg er på Rudskogen/Våler ;)

Neste på lista - konvertere playseat til full-motion :D

 

GT er playstation ikke sant?

Hvis det er det så kan du se langt etter rift på PS4..

Kan jo hende sony lager noe lignende til ps4 vist de ser oculus rift blir populært på pc.

Lenke til kommentar

 

 

Take my money - me want...!

Regner med GT7 får oculus støtte så jeg kan drifte å se ut av vinduet mens jeg sitter godt i Playseat'en og slipper å bekymre meg for de økonomiske konsekvensene av å dra inn i betongen, slik jeg gjør med driftebilen min når jeg er på Rudskogen/Våler ;)

Neste på lista - konvertere playseat til full-motion :D

 

GT er playstation ikke sant?

Hvis det er det så kan du se langt etter rift på PS4..

Kan jo hende sony lager noe lignende til ps4 vist de ser oculus rift blir populært på pc.

Nå er det jo da sånn at Sony holder på med VR briller, er bare å google litt så ser du at dem er interessert i å lage det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan jo hende sony lager noe lignende til ps4 vist de ser oculus rift blir populært på pc.

 

Sony jobbet med en egen løsning selv før Oculus Rift dukket opp i media. Planen deres var faktisk å vise de frem tidligere i år, på Gamescom. De droppet dette fordi de ikke ville forvirre brukerne deres før lanseringen av PS4, men du kan nok forvente nyheter om dette i nær fremtid.

Lenke til kommentar

 

 

Kan jo hende sony lager noe lignende til ps4 vist de ser oculus rift blir populært på pc.

Sony jobbet med en egen løsning selv før Oculus Rift dukket opp i media. Planen deres var faktisk å vise de frem tidligere i år, på Gamescom. De droppet dette fordi de ikke ville forvirre brukerne deres før lanseringen av PS4, men du kan nok forvente nyheter om dette i nær fremtid.

Igjen, take my money ;-)

Full motion (DIY 2DOF) til playseaten nå så blir det bra!

Lenke til kommentar

Det du ser gjennom et par vanlige billigskibriller har langt bedre oppløsning og grafikk enn det du ser gjennom disse brillene. For den ultimate VR-opplevelsen så er det bare å kjøpe seg et sverd, ta litt PCP, og hugge ned orker i byen. Før man til slutt i spillet må kjempe mot sortkledde aliens som strømmer ut av en UFO med blinkende blå lys på taket. "DERE TAR MEG ALDRI LEVENDE!" -Game Over-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har en jeg fikk i august, har ikke brukt den siden jeg først prøvde meg men skjønte ingenting. Det er jo som å se igjennom en skikkert

 

Kikkert.

 

Hvis du får tunnelsyn har du trolig satt noe opp feil. Jeg har ikke prøvd Oculus Rift selv, men jeg forstår det sånn at du faktisk skal ha en del breddesyn med den da skjermene er bøyde. Dette er en av tingene som skal gjøre innlevelsen så god.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Kikkert.

 

Hvis du får tunnelsyn har du trolig satt noe opp feil. Jeg har ikke prøvd Oculus Rift selv, men jeg forstår det sånn at du faktisk skal ha en del breddesyn med den da skjermene er bøyde. Dette er en av tingene som skal gjøre innlevelsen så god.

Hm er uansett kult å bare ha en liggende i tilfelle hele oculus teamet skulle gå til grunne, da ville dem oculusene som folk ha blitt verdifulle

Hvis du ikke bruker den, så anbefaler jeg å selge den før HD-versjonen kommer på nyåret, den kommer til å falle en del i pris da.

Hd og ikke hd er så og si samme egentlig da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...