Gå til innhold

Slik skal du få lynrask 4G i tunnelene (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Supert at Telenor sørger for byfolket på deres reiser gjennom underverdenen.

 

Men, hva med alle oss andre? Bor rett nord for Trondheim, rett over fjorden. Her har vi knapt nok 3G, og jeg må løpe rundt i huset å lete etter signaler. Nå nylig satte de opp en ny sender på Trondheimssiden. Jaggu tikket det ikke inn et 4G symbol også. Problemet er bare at en skog av brukere i bygda nå sliter med at de ikke får ringt eller sendt meldinger i heletatt. Telefoner som ser ut til å være på nett er det ikke, og jeg kan gå en hel dag uten at folk får tak i meg, uten at det er synelig grunn til det.

 

Support bryr seg minimalt med disse tilbakemeldingene.

 

Men for all del, la byfolket sørafer få superdekning over alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet er bare at en skog av brukere i bygda nå sliter med at de ikke får ringt eller sendt meldinger i heletatt. Telefoner som ser ut til å være på nett er det ikke, og jeg kan gå en hel dag uten at folk får tak i meg, uten at det er synelig grunn til det.

 

Når vi fikk støtte for 4G her i bygda hvor jeg bor (et par mil sør for Bergen) ble det samtidig også en del dekningsproblemer. Dette var vel gjerne for en 2-3 uker siden. Det ligger fortsatt en åpen driftsmelding på Telenor om at de er kjent med feilen og jobber med å rette den. Enkelte brukere kan oppleve sporadisk redusert dekning som resultat av arbeidet med 4G i området. Kanskje det er noe lignende der du bor? Sjekk https://www.telenor.no/privat/minesider/open/driftsmelding/driftsmeldinger.cms

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Lo godt av denne, jeg: når toget kommer susende i 50 kilometer i timen:D

Det føles sånn når 100+ tonn kommer mot deg.

Skjønte ikke dette. Alle tre operatørene har basestasjoner, men buker de bare frekvensene til TeleMobil?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...