Gå til innhold

Snart får du tastaturlys i millioner av farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere som synes bakgrunnsbelysning på tastaturet er en fin greie, hva bruker dere det egentlig til?

 

veldig enkelt å forklare skal e si deg. Genialt når du sitter og gamer på kvelden eller jobber.. og du liker og slappe av i mørket. Da er det drita digg med lys, jeg liker best hvit lys og kun 1 farge på tastene og ikke et juletre.
Lenke til kommentar

veldig enkelt å forklare skal e si deg. Genialt når du sitter og gamer på kvelden eller jobber.. og du liker og slappe av i mørket. Da er det drita digg med lys, jeg liker best hvit lys og kun 1 farge på tastene og ikke et juletre.

 

I en slik situasjon, som jeg titt og ofte befinner meg i selv, synes jeg personlig det er slitsomt med annet lys enn det fra skjermen.

Dog er jeg i samme situasjon som Occi, der jeg ikke titter på tastaturet men fokuserer på skjerm.

 

Uansett, takk til dere som svarte! :)

Lenke til kommentar

I en slik situasjon, som jeg titt og ofte befinner meg i selv, synes jeg personlig det er slitsomt med annet lys enn det fra skjermen.

Dette er også et godt poeng som jeg glemte å ta frem. Hadde tidligere Logitech Illuminated, fant det veldig distraherende i mørket (heldigvis er det mulig å skru av). Igjen, smak og behag, men ikke akkurat noe man drar noen nytte av ved mindre man skal skrive i mørket og ikke kan touch typing.

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg syns utseende gjør ting litt mer gøyalt og jeg vil heller se noe fint en stygt på bordet flere timer om dagen. Litt som utseende på bil og lignende.

Jeg vil heller ikke sammenligne "flashy" jalla og juletre med litt lys. Det vel noen som har det slik, noe jeg ikke liker selv og anser som litt gammeldags :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...