Gå til innhold

To millioner passord fra Facebook, Gmail og andre er på avveie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow... Må slutte meg til de som allerede har kommentert den sterkt misvisende overskriften.

 

Følg god presseskikk og sunn fornuft, slutt å lyve i artikkeloverskriftene bare for å få views. Det kan hende det hjelper på reklameinntektene men det gir meg mer og mer inntrykk av at dere blir som iAvisen. (iTavisen)

Endret av Nator
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ser at undertittelen har blitt endret, men må påpeke at overskriften fortsatt er "feil"

 

"To millioner passord fra Facebook, Gmail og andre er på avveie"

 

Fra indikerer at de er tatt fra disse sidene. Hvis dere absolutt vil beholde stilen uten å lyve kan dere si "for" eller no slikt istedet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Herremin, når skal dere ta inn over dere det som blir sagt av leserne når dere produserer lavmål som dette, Mediehuset Tek? Jeg ser faktisk aldri noen som skriver at dette er typen artikkeloverskrifter vi ønsker oss; ta et "lite" hint?

 

Greit nok at jeg kikker innom her i blant, men noen betalende leser blir det aldri av meg hvis dere forventer at jeg betale for ting som dette...

Endret av _Talon_
Lenke til kommentar

Lurer på hva han skriver han kameraten som kommenterte en annen artikkel her at bare man var oppegående og kun brukte nettsider som var til å stole på, så var det intet problem å ha samme passord flere plasser.

Good luck with that..

 

Støtter også de som kritiserer valg av tittel. Burde absolutt være unødvendig å lese "halve" artikkelen for å finne ut at det er lokalt installert malware som er syndern.

 

Men, hw.no, dere kan gjøre bot på dette ved å faktisk lage en review på løsninger som kan oppbevare passord for folk, som f.eks LastPass og lignende.

Jeg venter i spenning, og blir ikke i koselig jule-stemning om den havner på pay-per-view siden deres...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...