Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om vedkommende som har laget konkuransen har missforstått ka som faktisk ble sagt i omtalen om KD21. Finner ingen rette svar på spørsmål 2 men noke some kan misforståss til et av svarene.

 

Second that. Jeg har lest begge testene før og igjen nå. Ingen av svarene på spørsmål 2 fremstår som riktig spør du meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Etter å ha finkjemmet testen av KD21 måtte jeg sjekke om noen hadde kommet til samme konklusjon som meg ang spørsmål 2, og jaggu var ikke alle 3 kommentarene om akkurat det... Hvis dere hadde noen formening om støyen i forhold til KD20 så blir det ikke nevnt i testen.

Endret av Tyralyon
Lenke til kommentar

Mye problemer med konkurransene i dag.

 

Fant svarene på begge, trykket send inn og fikk melding om at jeg allerede deltar i konkurransen.

 

Akam.no fikk jeg ikke opp noen spørsmål i det hele tatt.

På Amobil stod det noe ala. du har nå sendt inn svaret, uten at jeg hadde fylt inn noe.

 

Da gadd jeg ikke engang prøve Gamer.no.

Lenke til kommentar

Lurer på om vedkommende som har laget konkuransen har missforstått ka som faktisk ble sagt i omtalen om KD21. Finner ingen rette svar på spørsmål 2 men noke some kan misforståss til et av svarene.

 

Tolker vel svaret her: OmniNAS KD21 kan videre være en meget stillegående NAS. Den har jo en 70-millimeters vifte i bakkant, men denne er egentlig ikke satt til å spinne opp før harddiskene når en temperatur på 55 grader Celsius. Litt avhengig av hva slags disker du bruker i NAS-en, kan dette være et hakk for høyt i våre øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...