Gå til innhold

Arma 3-fortsettelsen har fått dato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ærlig inrømme at jeg ikke har startet opp Arma siden spillet kom ut. Spilte en del under Alpha og Beta. Men den futuristiske settingen var en skikkelig ned tur.

 

Venter på en skikkelig total konversjon, til enten nåtid eller fortid.

 

det er ikke futuristisk, alle tingene i spillet er enten basert på eksisterende ting eller prototyper

 

http://forums.bistudio.com/showthread.php?132745-Is-Arma-3-authentic

Lenke til kommentar

Må ærlig inrømme at jeg ikke har startet opp Arma siden spillet kom ut. Spilte en del under Alpha og Beta. Men den futuristiske settingen var en skikkelig ned tur.

 

Venter på en skikkelig total konversjon, til enten nåtid eller fortid.

 

Du er ikke alene, er mange dette. Spillerbasen er liten i Arma nå. Akkurat som Arma 2 før DayZ kom ut. Utviklerne har ikke laget noe interessant multiplayer og lar alt være opptil oss brukere istedet.

 

Er drøssesvis av klager på steamforumet, mye blir slettet av utviklerne men en tråd jeg fikk med meg hvor en bruker klaget på innholdet i multiplayeren og en utvikler fra BISTUDIO kom inn og sa at spillet er for nytt enda, la modderne få litt tid. Utrolig slapt av de.

 

Visuelt sett er det mye bedre og det flyter mye bedre enn Arma 2, men fortsatt utrolig stivt gameplay og menysystemet er forferdelig for å ikke snakke om AI'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...