Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva dere legger i ordet nylig, men når det er snakk om november i fjord vil jeg ikke si dette er nylig :-)

Når det er sagt, ønsker jeg dere lykke til, denne premien så ganske lekker ut:-)

 

Nylig i den store sammenhengen, kanskje? ;)

 

Dette må være en feil :

 

"Hovedpremien i kalenderens sjette luke"

 

Er da virkelig bare 4.12

Dét er en tankefeil fra undertegnede - rettes opp i nå, takk for at du påpekte det!

Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg ikke vet om spørsmålene er forandret i ettertid, men slik som de er nå så er svarene lette å finne så fremt man faktisk har lest testene det refereres til.

 

Alternativene, og mine kommentarer. Som sagt, ingen av alternativene er riktig svar, så det er ingen fare for at jeg «avslører» svaret. Nissen :xmas: er enig.

 

* Nei, bildet var grusomt og designen var direkte stygg

De syntes ikke designen var direkte stygg. Feil svar.

 

* Ja, det eneste negative vi fant var at foten var laget av billig plast

De fant flere negative ting. Feil svar.

 

* Ja, selv om sortnivået i bildet ikke var i nærheten av godt nok

De mente sortnivået var i nærheten av godt nok. Feil svar.

 

<pedant-modus>

Endret av kvakse
Lenke til kommentar

 

 

Nå skal det sies at jeg ikke vet om spørsmålene er forandret i ettertid, men slik som de er nå så er svarene lette å finne så fremt man faktisk har lest testene det refereres til.

Alternativene, og mine kommentarer. Som sagt, ingen av alternativene er riktig svar, så det er ingen fare for at jeg «avslører» svaret. Nissen :xmas: er enig.

 

* Nei, bildet var grusomt og designen var direkte stygg

De syntes ikke designen var direkte stygg. Feil svar.

 

* Ja, det eneste negative vi fant var at foten var laget av billig plast

De fant flere negative ting. Feil svar.

 

* Ja, selv om sortnivået i bildet ikke var i nærheten av godt nok

De mente sortnivået var i nærheten av godt nok. Feil svar.

 

ser hva du mener, men det er likevel ett svar som står frem som mer sannsynlig enn de andre. Det er uheldig når alternativer ikke formuleres korrekt da leserene er avhengig av hvordan de er skrevet for å finne svaret i enkelte spørsmål.

 

Nå er det 5/12 så jeg vet ikke hvor nøye det er om jeg nevner hvilket alternativ jeg tror er rett, men jeg skal holde det tilbake til ting blir litt klarere,

Lenke til kommentar

"Riktig" svar i spørsmål 2 er feil.

Ingen av alternativene i spm 2 er strengt tatt riktige slik dere har formulert dem.

Hei!

Det stemmer ikke helt ;)

 

Nå skal det sies at jeg ikke vet om spørsmålene er forandret i ettertid, men slik som de er nå så er svarene lette å finne så fremt man faktisk har lest testene det refereres til.

 

Hei hei - vi endrer aldri konkurransespørsmål etter at konkurransen har startet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...