Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å hente informasjonen dere har lagret fra den innloggede brukeren slik at man slipper å skrive inn infoen. Litt irriterende når enn skal svare på noe slikt som 4x24 kalenderluker :p

Er tross alt ekstra medlem.

 

Auto-fill i Chrome/Chromium, de andre leserne har sikkert noe liknende ;)

Fungerer perfekt for meg :o

Lenke til kommentar

 

Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen?

 

Hva mener du? Jeg kan ikke se noe galt med lenkene her?

At når en klikker på logoen for de forskjellige søstersidene, så kommer en til forsiden i stedet for julekonkurransen. Det krever å laste inn to sider i stedet for en, som kan være irriterende f. eks. på mobilt nettverk. Er jo en bevisst handling fra Tek-nettverket for å generere flere klikk, men jeg påpeker det fordi det er illojalt ovenfor oss lesere. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg gjentar som ved forrige artikkel, kan dere vennligst slutte å lenke til hovedsiden når publikumet vil fram til julekalenderen?

 

Hva mener du? Jeg kan ikke se noe galt med lenkene her?

At når en klikker på logoen for de forskjellige søstersidene, så kommer en til forsiden i stedet for julekonkurransen. Det krever å laste inn to sider i stedet for en, som kan være irriterende f. eks. på mobilt nettverk. Er jo en bevisst handling fra Tek-nettverket for å generere flere klikk, men jeg påpeker det fordi det er illojalt ovenfor oss lesere. :)

ser ingenting illojalt med det? ikke bare tilbyr de trofast en julekalender i år også som siste år, men julekalenderen gjør akkurat det den skal, den virker fint hos meg i alle fall, så hva i huleste mener du redaksjonen gjør som er illojalt ovenfor oss brukere? dessuten, hvorfor skriver du da bare ikke inn /julekalender etter adressen? eller bruker loggen din og trykker deg direkte inn derfra? eller er du egentlig bare en lat kverulant..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...