Gå til innhold

Contra møter Terraria i Windforge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Enig, JoseCuervo. Og, Winza, dette er Øysteins språk, du kan ikke be ham om å skrive et annet. Har du problemer med nynorsk kan du likegodt la være med å lese artiklene, eller kanskje gjøre en innsats for å lære det. Nynorsk er et av Norges språk, og det skal det få fortsette å være.

AvaloN er ikke enig i det, det er ikke bare jeg som sliter med å lese hva som står her, ny norsk suger og det er min mening, smak og behag...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er synd at det skal være slik i dag. Som jeg sa, enten leser du artikkelen eller ikke, nynorsk får bli ditt/deres problem.

Det er diskusjon.no, folk har forskjellige meninger og er ikke alltid andre er enige, slik er diskusjon.no:)

Lenke til kommentar

Det er diskusjon.no, folk har forskjellige meninger og er ikke alltid andre er enige, slik er diskusjon.no:)

Ja, og dette er min mening, at folk som deg kommenter på at Øyvind bruker Nynorsk (Som forresten alle skal kunne lese) er litt frekk. Nynorsk er en viktig del av norsk kultur, men jeg innser at det ikke er verdt å diskutere mer.

Endret av The NoPro
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, og dette er min mening, at folk som deg kommenter på at Øyvind bruker Nynorsk (Som forresten alle skal kunne lese) er litt frekk. Nynorsk er en viktig del av norsk kultur, men jeg innser at det ikke er verdt å diskutere mer.

Jeg kritiserer ikke han, skulle bare ønske dem kunne skrive på bokmål siden det er enklere å forstå

Lenke til kommentar

 

 

Ja, og dette er min mening, at folk som deg kommenter på at Øyvind bruker Nynorsk (Som forresten alle skal kunne lese) er litt frekk. Nynorsk er en viktig del av norsk kultur, men jeg innser at det ikke er verdt å diskutere mer.

Jeg kritiserer ikke han, skulle bare ønske dem kunne skrive på bokmål siden det er enklere å forstå

Syntes du engelsk er like vanskelig? Har ingen problemer med nynorsk selv, det er en del av kulturen, og det er jo helt likt bokmål bortsett ifra gramatiske regler og en del ord, men som regel er det lett å forstå alt som blir skrevet, hvis man er god i bokmål.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Syntes du engelsk er like vanskelig? Har ingen problemer med nynorsk selv, det er en del av kulturen, og det er jo helt likt bokmål bortsett ifra gramatiske regler og en del ord, men som regel er det lett å forstå alt som blir skrevet, hvis man er god i bokmål.

Jeg har ikke lest mye nynorsk, engelsk skjønner jeg godt fordi det bruker jeg på nettet hver eneste dag

Lenke til kommentar

 

Syntes du engelsk er like vanskelig? Har ingen problemer med nynorsk selv, det er en del av kulturen, og det er jo helt likt bokmål bortsett ifra gramatiske regler og en del ord, men som regel er det lett å forstå alt som blir skrevet, hvis man er god i bokmål.

Jeg har ikke lest mye nynorsk, engelsk skjønner jeg godt fordi det bruker jeg på nettet hver eneste dag

Visste du at du at hvis du hadde vært offentlig ansatt ville du vært nødt til å besvare nynorske henvendelser, på nynorsk? : D Fantastisk mål, og mer fortståelig enn norsken din.

 

Forøvrig et interessant konsept. Terraria fenget dog aldri, så det blir nok ikke noe jeg kommer til å prøve ut.

Endret av Klatt3n
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda en kickstarter artikkel...

 

Gamer.no var mye bedre før når det ble skrevet om ekte spill, istedetfor teoretiske prosjekter i risikofase, spillturneringer og spillsport.

 

Artiklene burde merkes på forsiden så man ikke lures inn på uferdige spill som kanskje aldri blir lansert... Eller Esport og diverse uinteressant.

 

"Spill"

 

"E-sport"

 

"Kickstarter"

 

Ikke vanskelig! Veldig informativt. Blidere lesere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...