Gå til innhold

Månedens anbefalte mobilspill (iOS, Android, Windows)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg grønn over at min splitter nye Xperia Z Ultra ikke er støttet av Rayman Fiesta Run. Den kjører jo den kraftigste prosessoren og gpuen på markedet!

 

Denne fragmenteringen er et stort problem på android, og noe som var deilig å slippe da jeg hadde iPhone en liten periode. Uakseptabelt. De tvinger meg jo nesten til piratekopiering!

 

Android er ellers et fantastisk mobilt operativsystem. Men jeg liker faktisk spilling på mobil i ny og ne . Derfor håper jeg på en større iPhone neste gang.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over at min splitter nye Xperia Z Ultra ikke er støttet av Rayman Fiesta Run. Den kjører jo den kraftigste prosessoren og gpuen på markedet!

 

Denne fragmenteringen er et stort problem på android, og noe som var deilig å slippe da jeg hadde iPhone en liten periode. Uakseptabelt. De tvinger meg jo nesten til piratekopiering!

 

Android er ellers et fantastisk mobilt operativsystem. Men jeg liker faktisk spilling på mobil i ny og ne . Derfor håper jeg på en større iPhone neste gang.

 

Det har ingenting med ytelse å gjøre. Spillet er tilgjengelig for gamle Samsung Galaxy S2, iMito Android Stick, Asus tablet og HTC One.

Lenke til kommentar

I delen om Anomaly 2, så har nest siste avsnitt blitt kopiert inn to ganger.

 

Ellers synd Oceanhorn ikke er tilgjengelig for android.

 

Takk, da er denne rettet.

 

Ja, Oceanhorn er et spill som fortjener all oppmerksomheten det kan få. Så vidt jeg vet har ikke utviklerne nevnt en versjon til Android enda, men man kan jo håpe.

Lenke til kommentar

Gikk igjennom Castle of Illusion på PC får noen uker siden med kjæresten. En fantastisk opplevelse, musikk og grafikk er KRAFTIG oppgradert og anbefales sterkt. Som journalist nevner her, HD remake er en trend får tiden og jeg håper flere spillselskap følger etter, alltid morsomt med spill fra barndommen.

Lenke til kommentar

 

 

Det har ingenting med ytelse å gjøre. Spillet er tilgjengelig for gamle Samsung Galaxy S2, iMito Android Stick, Asus tablet og HTC One.

Så hvorfor i huleste funker det ikke da? Hadde samme problem med Note. Kjører vel samme software som resten av de nye Xperia-modellene.

Det er resultatet av at produsenter bare velger å gjøre spillet synlig til de telefoner som de vet det funker på. Grunnen ttil at din telefon ikke er støttet er at de dansynligvus har ligget på latsiden når det gjelder å oppdatere listen over støttede enheter. Jeg har slitt med det samme på mine 2 siste android telefoner (htc one s og lg g2), så det er ikke noe nytt problem. Enkelte utgivere er flinke til å oppdatere, mens andre gjerne bare oppdaterer ett par uker etter release for så å la det ligge for godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...