Gå til innhold

Skaff deg en trådløs lader til iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner!

 

Det er det hauger og lass med ! Bestillte nettopp en til Galaxy Note II'en min som plaseres innenfor dekselet uten at du trenger noe case i det heletatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At trådløs lading ikke har tatt av mer forundrer meg. Har en Lumia920 og trodde først at trådløs lading bare var en slags gimmick. Hvor vanskelig er det å koble til en lader liksom:)

Men etter å ha tatt det i bruk er det nesten must have!

Håper Nokia/MS setter det høyt på funksjonslista. Jeg vil ikke ha et separat ladedeksel men et som erintegrert i tlf. (løsningen til S4 er OK,løsningen til Lumia 925/1020 er ikke)

 

Håper bare at hvis trådløs lading tar av skikkelig at de holder seg til en standard. Frykten er vel at Apple lager sin egen standard istedet for Qi eller tilsvarende..

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner!

Lading er hardware, Android er firmware så dette kommer ikke til Android.

 

Slike løsninger har derimot eksistert til blant annet mange Samsung telefoner i et par års tid. Den siste tiden har det også dukket opp litt mere ferdige løsninger fra produsenten selv også.

http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/smartphones/smartphone-accessories/EP-WI950EWEGWW

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...