Gå til innhold

Gjør deg klar til supersalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Spurte Komplett på Twitter i går om de skulle ha. De sa at jeg ikke skulle se bort fra det. Håper på det beste!

 

Mpx.no skal også ha Black Friday

 

det er stor sansynelighet at komplett skal ha det hvis Mpx skal ha det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet det ikke er tech-relatert og kanskje ikke passer så bra inn her, men nevner det allikevel. Norwegian Outlet har kjeee(eeee)mpesalg i morgen! Vi snakker opptil 95% salg på flere varer. Moods of Norway dunjakke til 300kr etc. Så har du mulighet til å ta en fridag anbefaler jeg å stikke bort.

 

Husker komplett hadde Black Friday tilbud i fjor. Var ikke så mye å skryte av, men det kommer vel noe.

Endret av moby_duck
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og jeg som bestilte en XL2420T på tirsdag... :p

Jaja, får vel benytte angrett om den kommer til en fin pris imorra!

Flickerfree 144 hz? Sikler på en slik selv :dribble:

Fant en demobrukt på komplett til 2400,- skal se an tilbudene i morra og helga nå først. Mange av tilbudene varer vel hele helga hvis jeg ikke husker helt feil fra i fjor.

Lenke til kommentar

Hva med å lage en forumtråd for gode Brack Friday (bunduru) tilbud, slik vi alltid gjør når komplett har timesalg? Skulle gjerne gjort det selv, men som student med tynn lommebok og eksamener på g føler jeg at jeg ikke har så mye å stille med...

Mimrer tilbake til en gammel Komplett timesalgtråd hvor Komplett selv deltok i tråden og jeg vant produkter til en verdi av 2k! :D

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Meget viktig artikkel for anledningen:

 

http://arstechnica.com/gadgets/2013/11/how-to-talk-your-family-out-of-bad-consumer-electronics-purchases/

 

Selv har jeg aldri hatt noe særlig til overs for tilbud, i alle fall ikke slike fenomener vi importerer fra utlandet helt uten mening, kun for å øke handelen. For hvert tilbud øker prisene resten av året. Man kjøper ting man ellers ikke ville ha kjøpt, man kjøper dritt som allerede er utdatert eller ikke varer. Klart, noen opplyste folk her inne kan nok gjøre noen gode kjøp, men folk flest går rett i fella og kjøper ting de ikke har bruk for eller ikke hadde tenkt å kjøpe uansett. Dette er ikke noe butikkene gjør for å være snille heller...

Endret av oj88
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette er en av de kulturelle tingene som ikke gjør meg no om kommer til Norge :p

Kulturell og kulturell... Black Friday er vel 100 % kommersiell. Her i USA åpner flere store kjeder i dag, torsdag, altså på selve Thanksgiving. Som alle andre høytider spiser kommersialiseringen sakte men sikkert opp tradisjonene ved de ulike høytidene. Jeg liker ikke at alle feriene vi har felles blir til shoppingorgier.

Endret av oj88
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...