Gå til innhold

Yahoo trygler ansatte om å bruke Yahoo Mail


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yahoo mail er faktisk ikke dårlig, bruker gmail, hotmail og yahoo mail.

 

skammer meg litt over yahoo mail, men for meg er de 3 ganske like når det gjelder kvalitet.

 

Helt enig. brukt Yahoo mail siden 2005 en gang ca, og er jevnt over fornøyd.

de fleste mail leverandørene er mer eller mindre likestilt spør du meg...

er jo grenser for hvor stor forskjell det egentlig får blitt når det kommer til features i noe sånt som et epost program, og da også hvor stor fordel konkurentene har over hverandre.

 

bruker også som deg gmail og hotmail også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Store mengder Asiater gjør det tydligvis. Yahoo var tydligvis "the search engine" i japan en stund.

Lurer på hva som er så bra med det. Kanskje personvernet er bedre en f.eks Gmail som praktisk talt samler alt om en?

 

For eksempel har jeg hatt en google konto nå i lengre tid som har samlet mye fra min facebook profil.

Lenke til kommentar

Ok da.

Sjefen til Yahoo og tohundreogåttmillionernihundreognittinitusen spamkontoer

 

Jeg har noen yahoo mail kontoer. Jeg brukte tjenesten før gmail kom, og bruker den i dag kun for registrering mot ikke viktige steder osv.

 

Å bruke mailen er ikke det jeg vil kalle brukervennlig, er nok en del tilvenning, men ikke verdt å ta seg tid til fremfor å bruke Gmail. En annen fordel med Gmail, er at det er kun .com, og ikke .com, .no, .de.se. osv som Yahoo har.

Lenke til kommentar

Er det egentlig så rart at Yahoo-sjefen vil at de ansatte skal bruke tjenesten de selv sitter med? Ville det ikke vært rart om ansatte begynte å svare på jobbrelaterte mailer med adresser inneholdende @gmail.com, @hotmail.com osv? Hehe. Nå orka jeg ikke lese hele artikkelen på AllThingsD.com though, så om det er dette som faktisk er saken veit jeg ikke - selvom overskriften lett kan få en til å tolke det slik.

Lenke til kommentar

Ok da.

Sjefen til Yahoo og tohundreogåttmillionernihundreognittinitusen spamkontoer

 

Jeg må innrømme at ble litt skremt i det du sier at det er tohundreogåttmillionernihundreognittinitusen spamkontoer

 

Men håper og tror du overdriver her, selv om du har mye rett, jeg vil bare tro at Yahoo har minst 200 sjefer og de har alle familie også i tillegg veit at alle dem har minst 2 epost konto.

Så har du minst 250 lojale ansatt som også må gjerne ha familie.

og tipper at det er minst noen millioner ærlig bruker, resten kan være helt enig med deg AllFather om at dem er spamer.

Wow da blir det tohundreogsyttimillioneråttehundreogfemtitussen spamkontoer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvordan får en Google konto samlet informasjon fra Facebook kontoen din?

 

Og hva slags informasjon snakker vi om her? :hmm:

Lurer på det samme. De hadde klart å samle informasjon om mine "venner" på facebook.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...