Gå til innhold

Denne boksen vil ta over TV-stua di


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst/trenger et sånt produkt. Men føler dette bare er svindel. Vet ikke hvorfor, men er så skuffet over ALLE sånne media bokser. Apple TV, Boxee box osv. Syntes appene er dårlig oppdatert eller virker generelt for dårlig. Eller så mangler det funksjoner som irriterer en så mye. Jo flere apper og tjenester man har i en media boks jo dårligere er hele greia pgr av lisensiering og oppdateringere osv osv. Kan hende det bare er meg som føler det sånn, men ender vel opp med en media pc for min skyld. Føler ingen klarer å oppnå målet. Har bare endt opp med stua full av MANGE forskjellige middels bra maskiner som kan litt alle sammen.

 

Pluss føler Kickstarter delene begynner å bli litt vel overfylt med svindel og penge glade business menn med sleipe tunger.

Lenke til kommentar

Hva er dette for en jalla nyhet?

 

Se på pledged:

$27,004

pledged of $500,000 goal

 

De har altså brukt 3/4 av tiden og skaffet under 5% av det de "trenger".

 

Løsningen er jo og fullstendig akterutseilt av det meste som finnes på markedet fra før av.

 

Fatter ikke at man gidd lage en artikkel om noe sånt som det her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lykke til i den harde konkurransen med storselskapene Sony, Microsoft og nykommeren Steam-OS. Det er flere enn de tre nevnte.

 

Men det er disse tre som merker seg ut som store konkurrenter som skal kjempe om storparten av markedet, da i mine øyne selvfølgelig.

 

Jeg vet man har Nintendo, og hva kommer de til å gjøre for å overleve neste slagmark?

 

Også har man Android som OS. Og der er det en hel underskog med leverandører av bokser på den ene og andre måten. Jeg tipper vi snakker om at Qubi havner i denne store suppen!

Lenke til kommentar

Syntes det ikke var så ille. Spesielt for oss brukere av Android.

 

Det positive:

 

+ Støtte for Miracast

+ HD Audio Support Dolby & DTS (løser de licens issue?)

+ Dual Band WiFi b/g/n/AC (dual band??)

+ Google Play

+ HDMI Passthrough

 

Andre media bokser som kan levere tilsvarende? Enlight me :)

 

En helt vanlig datamaskin bør da kunne få støtte for dette? Om ikke ti ganger bedre og raskere.

 

Aldri fortstått hvorfor media-verden skal gå bakover. Hvorfor ha masse små, trege og dumme dingser som alle påstår at de skal fungere som den komplette løsninger (smart-TV, konsoller, mediabokser/TVbokser etc..), når alt du egentlig trenger er en PC. Raskere, mulig å oppgradere, fikse problemer selv, og alle kjenner til dem og OSet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Med en slik sveis og en slik fascinasjon for baklys på en fjernkontroll (som om dette var noe revolusjonerende), så tviler jeg sterkt på at dette kommer til å bli noen suksess. For ikke å snakke om hans manglende entusiasme for prosjektet.

 

Dette er forøvrig nøyaktig det Microsoft har gjort med Xbox One så de vil nok slite med å få Qubi til å bli en suksess.

Lenke til kommentar

 

Syntes det ikke var så ille. Spesielt for oss brukere av Android.

 

Det positive:

 

+ Støtte for Miracast

+ HD Audio Support Dolby & DTS (løser de licens issue?)

+ Dual Band WiFi b/g/n/AC (dual band??)

+ Google Play

+ HDMI Passthrough

 

Andre media bokser som kan levere tilsvarende? Enlight me :)

 

En helt vanlig datamaskin bør da kunne få støtte for dette? Om ikke ti ganger bedre og raskere.

 

Aldri fortstått hvorfor media-verden skal gå bakover. Hvorfor ha masse små, trege og dumme dingser som alle påstår at de skal fungere som den komplette løsninger (smart-TV, konsoller, mediabokser/TVbokser etc..), når alt du egentlig trenger er en PC. Raskere, mulig å oppgradere, fikse problemer selv, og alle kjenner til dem og OSet.

Pc har ikke støtte for Google Play og Miracast.

Lenke til kommentar

 

 

Syntes det ikke var så ille. Spesielt for oss brukere av Android.

 

Det positive:

 

+ Støtte for Miracast

+ HD Audio Support Dolby & DTS (løser de licens issue?)

+ Dual Band WiFi b/g/n/AC (dual band??)

+ Google Play

+ HDMI Passthrough

 

Andre media bokser som kan levere tilsvarende? Enlight me :)

 

En helt vanlig datamaskin bør da kunne få støtte for dette? Om ikke ti ganger bedre og raskere.

 

Aldri fortstått hvorfor media-verden skal gå bakover. Hvorfor ha masse små, trege og dumme dingser som alle påstår at de skal fungere som den komplette løsninger (smart-TV, konsoller, mediabokser/TVbokser etc..), når alt du egentlig trenger er en PC. Raskere, mulig å oppgradere, fikse problemer selv, og alle kjenner til dem og OSet.

Pc har ikke støtte for Google Play og Miracast.

Windows 8.1 støtter miracast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...