Gå til innhold

Guide: Så lett bytter du harddisk på Playstation 4 (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bottom line; man vinner omtrent ingenting på å bytte fra HDD til SSD på en PS4 ?

Når det er snakk om sekunder, føler jeg liksom ikke den helt store nødvendigheten lenger.

 

Greit å vite, det sparte meg for noen slanter som jeg kan bruke på noe annet.

 

Det kan jo hende det gir større utslqg om nokken år, når OS'et har blitt gamlare å fått fleire oppdateringa ;)

Lenke til kommentar

Herregud tenker jeg bare... Hva f*en har FAT32 å gjøre sammen med en BluRay disk å gjøre, spør jeg meg selv. På den ene kan man lagre opptil (?) 50GB med data, mens FAT32 er begrenset til max filesize på 3.6GB?

 

 

FAT32 er jo helt utdatert

Beviser jo bare at konsoller ikke henger med

Lenge leve PC

 

 

er det ikkje bare usb'en som er FAT32?

Kanskje dette kom dårlig frem, men det er altså USB-minnepinnen som må formateres som FAT32. Formatering av selve lagringsenheten du installerer tar PS4 seg av.

 

/Anders :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

 

Hørte Killzone til PS4 var på hele 45 GB, altså ca. 10% av all plass. Hvor stor disk kan man ha på PS4, 2 TB?

det er vis man laster det ned fra butikken(ps store)?

men den leser jo fra blu-ray spilleren

du må jo innstallere alle spill enten man laster ned eller kjøper diskbaserte spill, så blir i utgangspunktet det samme som på pc viss man kjøper spill på disk utenom att disk må stå i spilleren mens man spiller spilla, og med en begrensning på maks 9,5mm høyde på hdd så blir nokk 2tb vanskelig å skaffe med det første, men vet en 2tb 9,5mm hdd er underveis

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Prøvde en SSHD under Vista en gang. Det var en dårlig opplevelse. Lasting gikk i rykk og napp.

 

1. Forresten hva er begrensningene på harddiskstørrelse av type snurredisk for PS4?

2. Hvilket filsystem og BIOS-system benyttes på PS4?

3. Benytter PS4 systemet MBR eller GPT for harddiskpartisjonene?

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...