Gå til innhold

Denne oppfinnelsen skal gjøre fødsler tryggere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du kan lissom ikke gjøre noe som dreper/skader barnet FORDI du brukte denne "tingen" ???

Nei, ein kan fortsatt skade nakkeregionen med eit slikt apparat. Poenget er at ein knuser i alle fall ikkje skalen med ein tong som legger trykk på to stader på hovudet. Med denne legg ein jamt trykk over heile hovudet, og så trekk ein ut ungen.

 

Då er det ein høgare overlevingsemne.

Endret av tabbeber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du kan lissom ikke gjøre noe som dreper/skader barnet FORDI du brukte denne "tingen" ???

 

Hmm. Jeg skjønte artikkelen, men jeg skjønte ikke kommentaren din. Artikkelen sa at tang og sugekopp er brutale virkemidler som kan skade eller drepe barnet. Og at dette gjør at man kan trekke ut barnet på en mer skånsom måte.

 

Artikkelen sier ikke at Odón-apparatet gjør at du ikke kan skade barnet.

 

Hva var det du mente, egentlig?

Lenke til kommentar

Hmm. Jeg skjønte artikkelen, men jeg skjønte ikke kommentaren din. Artikkelen sa at tang og sugekopp er brutale virkemidler som kan skade eller drepe barnet. Og at dette gjør at man kan trekke ut barnet på en mer skånsom måte.

 

Artikkelen sier ikke at Odón-apparatet gjør at du ikke kan skade barnet.

 

Hva var det du mente, egentlig?

Sarkasme xD

Nei, ein kan fortsatt skade nakkeregionen med eit slikt apparat. Poenget er at ein knuser i alle fall ikkje skalen med ein tong som legger trykk på to stader på hovudet. Med denne legg ein jamt trykk over heile hovudet, og så trekk ein ut ungen.

 

Då er det ein høgare overlevingsemne.

Oh okay xD

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...