Gå til innhold

Smelter hjerter med ny vri på gammel teknikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig miljøvennlig og fremtidsrettet teknikk altså!

 

Hehe, enig! Jeg sitter igjen med følelsen av at man på død og liv skulle bruke mest mulig penger på å gjøre det vanskeligst mulig, for å kunne lage en 'behind the scenes' med ekstremt mye selvskryt!

 

Som han sier selv; 'så har det aldri blitt laget en animasjonsfilm på denne måtene før!' Altså ved å håndtegne, scanne tegningene inn i datamaskin, skrive ut tegningene på pappfigurer, og så ta bilder av pappfigurene med et kamera!

 

Ehh... det er faktisk en grunn til at det aldri er blitt gjort før...

Det kalles å gå over bekken etter vann, på godt norsk!

 

Litt som å skrive dette innlegget i Word, printe det ut, sende det i posten til akam, så de kan scanne det inn på datamaskinen, og legge det ut på denne diskusjonen :confused:

Lenke til kommentar

Litt som å skrive dette innlegget i Word, printe det ut, sende det i posten til akam, så de kan scanne det inn på datamaskinen, og legge det ut på denne diskusjonen :confused:

Jeg vil nok si meg uenig. Med denne metoden så får man til ting man ikke får til så lett med vanlig kjente teknikker.

 

Og jeg er heller ikke så sikker på om dette er så mye dyrere måte å gjøre tingene på, heller at det er anderledes.

 

Men det er ingen billig løsning, det er klart.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...