Gå til innhold

Fusker telefonen? Appene har skylda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bloatware er eigentlig det definitivt største ankepunktet som eg har mot Android telefoner.

 

Og det værste er eigentleg bloatware som eg har bruk for. Sidan eg synest appen er nyttig så kjøper eg fullversjonen som er utan reklame og med fleire funksjoner, men får eg slette den elendige gratisversjonen av den grunn? Neida, her skal eg måtte slite med to versjoner av samme applikasjon.

 

 

Eg synest også at det er ein vesentlig forskjell på å forhåndsinstallere applikasjoner i det håp om at det faller i smak og at eg fortsetter å bruke appen, men når du verken kan avinstallere, oppgradere eller endre appen så øydelegg det mykje av inntrykket eg har av både telefonen og appen som det er snakk om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor du har det fra at Apple ikke oppgir mer enn 10 timer ved tilnærmet normal bruk?

 

Apple oppgir 10 timer for videoavspilling på iPhone 4S, noe de også gjør for 5c og 5s, er det kanskje der tallet ditt kommer fra?

 

Har selv brukt en iPhone 4S et par år nå, og har så å si aldri hatt problemer med at telefonen går tom for strøm før jeg legger meg om kvelden, på tross av at jeg har brukt telefonen ganske aktivt både på jobben og privat med både blåtann, Wifi og 3G påslått. Har da brukt telefonen en del til surfing, særlig på fritiden, og på jobben blir det mye prating.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...