Gå til innhold

HTCs neste toppmodell har lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester???

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester???

 

Fordi det er nerder som lager sånne tester, og de skal ikke snakke med noen likevel. De er kun opptatt av tall og målinger som ikke betyr noen ting i praktisk bruk. Sånn er det bare.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er bare flisespikkeri som holder meg fra å kjøpe HTC-telefon.

 

... Det, og at jeg ikke har råd nå. :p

 

 

kan HTC 8M få skarp konkurranse av telefoner som alt er på markedet, fra blant andre Sony, Samsung og LG.

M8 kanskje? :)

Skal nok være M8, ja.

 

Og apropos navnet M8, håper jeg virkelig det er bevisst at de kaller den HTC 'Mate' :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester???

 

har selv en HTC One og har aldri oplevd det.... har oplevd det motsatte, lydkvaliteten er bedre en samsung S3(moren min sin) og en ganske ny Howaei(eller hvordan den skrives(broren min sin)) jeg har altid bedre dekning enn dem og detter aldri ut.

Lenke til kommentar

Hvorfor er alle så opptatt av hvor rask telefonen er? Har selv en HTC One i dag og den er raskere enn hva jeg klarer å utfordre... Hvorfor er man ikke mer opptatt av lydkvalitet under samtale og hvor bra telefonen holder kontakt med nettet??? Sliter daglig med at folk jeg snakker med detter ut pga dårlig dekning. Fler og fler klager på at telefonene ikke har like bra dekning som før. Hvorfor omtales aldri slikt i tester???

Jeg hadde fort og lett blitt irritert på hvor treg den er med vanlig bruk (for meg). Så for min del vil aldri mobile enheter kunne erstatte en brøkdel av hva jeg gjør på en PC. Men folk er forskjellige.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...