Gå til innhold

Billigere Xbox One kan være på vei


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SONY har ihvertfall mulighet til å gjøre dette + at de kan legge til støtte for spill via Gaikai serverene de har, slik at det blir mediesenter + mulighet for å spille PS1, PS2 og PS3 spill :D

 

Øh, hva mener du egentlig? Sony har da ikke en billigere konsoll til salgs der man kun får mediesenterbiten? Eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe spillkonsollen helt uten spillmulighet vil altså selge dramatisk bedre enn spillkonsoll med spillmulighet. Hvis noen som har noe med xbox å gjøre faktisk har tenkt dette, så beviser jo det at fokuset har vært totalt feilplassert i utviklingen av xbox one.

 

Det er vel strengt tatt ett kvalitetstegn? Det er jo masse folk der ute som kun er interessert i ett rent hjemmesenter, liknende Apple Tv eller Boxee. Har Microsoft klart å lage disse funksjonene så gode i XBone at konsollen ville solgt graps som ett rent hjemmesenter er jo dette bare ett kvalitetstegn. Og det er klart de da ville tapt en del penger på å latt folk kjøpe denne fra starten av, istedenfor å la de som ikke klarer å vente betale ett par tusen kroner ekstra for en funksjon de egentlig ikke vil ha. Kanskje skittent, men slikk fungere nå markedet... MEN kan jo selvfølgelig vær at de har hatt feil fokus under utviklingen som du bemerker også, men i utganspunktet ser jeg på dette som kun positivt :)

Lenke til kommentar

 

Hehe spillkonsollen helt uten spillmulighet vil altså selge dramatisk bedre enn spillkonsoll med spillmulighet. Hvis noen som har noe med xbox å gjøre faktisk har tenkt dette, så beviser jo det at fokuset har vært totalt feilplassert i utviklingen av xbox one.

 

nen gidder kansje og kjøpe den vis den har minigames og den er mye mindre

Det logiske vil være å la den kjøre "Windows-biten" av Xbox One, altså at de fjerner Hyper-V og Gaming OSene. Da vil en sitte igjen med en Apple-TV lignende boks som støtter "Metro" apper og spill.

Lenke til kommentar

Kjøper gjerne en f.eks 3.000,- kr's versjon av Xbone sålenge det er en versjon som har droppet kinect'n. Kjøper PS4 ikke primært at den er "hakket" sterkere på GPUn, men at utvalget av gode first party spill til den er MYE sterkere enn det som kommer til Xbone.

 

Har lyst å spille Dead Rising 3, men til sammenligning med f.eks Infamous: Second Son, Uncharted 4 og The Order: 1886 så har ikke Xbox mye å stille opp med.

 

Har verken vært stor fan eller spessielt imponert over Xbox 360 sine ekslusive titler vs ps3 sine. Halo, Gears of War og Forza er det første jeg tenker på når jeg tenker ekslusivt til xbox og dette er spill som jeg syns har vært "ok", men ikke noe større enn det.

 

Forza blir man fort lei, men blir uansett personlig fort lei bilspill. Eneste bra med det er å kunne lage meget nøye detaljert personlig design til bilene. Dessverre var det faktisk artigere å kjøpe designs og lage designs enn å faktisk kjøre.

 

Gears of War nådde toppen med Gears of War 2. Har spilt 3 og Judgment. Trur dette kan bli en stilig serie også på Xbox One, men trur ikke den blir bedre. Bare penere grafisk messig.

 

Halo er en serie som jeg veldig har lyst til å like, men som det er blidd pekt ut en ting om halo mange gang. De skikkelig gode live action reklamefilmer for halo som er skikkelig mørk og gritty så spiller man spillan så er de skikkelig innpressa med farger i alle retninger. Kunne tenkt meg å sedd Halo gådd for en mer voksen og dyster stil enn den neon skytefesten som er nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...