Gå til innhold

World of Warcraft kan få automatisert innhald


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men de er jo noen idioter som ikke tar tak i problemet, men lar det forverre seg. Gjør spillet vanskligere, men ikke mer tungvindt. La folk slite litt og drit i de "Men jeg har jo et liv og kan ikke sitte å spille så mye i uken" Men da skulle jo ikke dette vært et spill for deg i det hele tatt.

 

Men er jo ikke bare de som ødeleggerø. Har jo også de ikke gamere som knapt nok har spillt noe i sitt liv før en kompis har fått dem til å bli me WoW, men så har vi de forbanna drittungene i tillegg. Vil Blizzard rette på dette må de slutte å tenke bare penger, for vi ser alle hvordan spillet har gått siden de starta å catere til hvilken som helst person på kloden.

 

Enkelt og greit, er spillet for lett blir det lett kjedlig også. Dette burde alle skjønne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Gi nå pokker, Blizzard. Det er HELT idiotisk å fortelle story gjennom et MMORPG. Forventer at vi andre som ikke gadd å slite oss gjennom samtlige expansion packs får hele historien i Warcraft 4 - der Warcraft 3 slapp.

 

Funker helt fint for meg å oppleve historie gjennom WoW :)

Mye lesing, men det kan jeg leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gi nå pokker, Blizzard. Det er HELT idiotisk å fortelle story gjennom et MMORPG. Forventer at vi andre som ikke gadd å slite oss gjennom samtlige expansion packs får hele historien i Warcraft 4 - der Warcraft 3 slapp.

 

Funker helt fint for meg å oppleve historie gjennom WoW :)

Mye lesing, men det kan jeg leve med.

Ville heller hatt det i form av et nytt RTS. Tullete at historien ikke fortsatte mye før WotLK.

Lenke til kommentar

Dette problemet hadde de ikke før de gjorde alt innholdet så enkelt hvilken som helst gruppe kan cleare det igjennom LFG systemet. :D

Dette er feil, og det vet du godt om du har spilt WoW. Men hey, du klarte å trolle meg til å svare, så det var vel i og for seg "mission accomplished" vil jeg tro

Endret av KAS
Lenke til kommentar

Forstår ingenting, er dette svensk?

 

Nei, det er nok diverre du som skriv dansk.

 

World of Warcraft blei utdatert då dei blei såpass casual å spele det. Har spelt både vanilla og alle utvidelsane, men har aldri vore ein "hardcore" spelar. Personleg hadde eg ingenting imot at eg ikkje var med på dei hardaste bossane i late-game instances, fordi eg var rett og slett ikkje dedikert nok. Synest det var heilt greit at dei som var dedikerte nok fekk ein liten belønning for strevet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Orkene blir bare mer og mer menneskelignende synes jeg.. snart begynner dem heller å gå i full armor enn sånn dem gikk før uten armor med masse muskler...

snart ser vi dem bruke normale svert + pil og bue

i stede for øks \ flatsverd med hakk og kastespyd...

 

Dette blir som å normalisere elf til å bli mere orc og bruke ukvasse våpen å gå runt i rags :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...