Gå til innhold

Test: Apper til Android, iPhone og Windows Phone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Apper til WP sa du? Finner ikke en eneste en i denne artikkelen jeg...

Indigo lake er jo bare til wp

Artikkelen er jo ødelagt. Det står at Naargh! (som er til WP)

er ukens mobilspill, så skrives det om Indigo Lake (som er til iOS), og der stopper det ikke!

Linken til Indigo Lake sender meg til Simple Rockets... Bestem dere! :p

Endret av The NoPro
Lenke til kommentar

Denne ukes appanbefaling burde jo inkludere den offisielle FIDE appen hvor man følger Carlsen og Anand live og blant andre ting kan få gjort sine egne analyser av trekkene. Høyaktuell for sjakkinteresserte, men også super for de som kun ønsker å følge spillet på en mer passiv måte.

 

World Chess Championship 2013 (offisiell) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pereira.wcc2013

Lenke til kommentar

 

 

Apper til WP sa du? Finner ikke en eneste en i denne artikkelen jeg...

Indigo lake er jo bare til wp

Artikkelen er jo ødelagt. Det står at Naargh! (som er til WP)

er ukens mobilspill, så skrives det om Indigo Lake (som er til iOS), og der stopper det ikke!

Linken til Indigo Lake sender meg til Simple Rockets... Bestem dere! :p

Helt ufattelig uprofft.

Lenke til kommentar

Mazemap er jo _GE-NI-ALT_ hvis du studerer på NTNU. Det er jo helt umulig å finne frem, og jeg har da alltid telefonen med meg og med strøm. Greit nok at sykehuset kanskje ikke var et ideelt sted å bruke det, men appen er kjempe bra på universitetet. Dette gjelder spesielt når du ikke vet hvilket bygg du skal til en gang, da bare plotter du inn B126-U eller hvadetnå skal være og vips får du vite hvilket bygg, etasjer og rom det er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mazemap er jo _GE-NI-ALT_ hvis du studerer på NTNU. Det er jo helt umulig å finne frem, og jeg har da alltid telefonen med meg og med strøm. Greit nok at sykehuset kanskje ikke var et ideelt sted å bruke det, men appen er kjempe bra på universitetet. Dette gjelder spesielt når du ikke vet hvilket bygg du skal til en gang, da bare plotter du inn B126-U eller hvadetnå skal være og vips får du vite hvilket bygg, etasjer og rom det er.

 

Ja, det er tydelig at amobil her ikke har satt seg skikkelig inn i hva Mazemap allerede kan gjøre, og hvilke muligheter som ligger i den. Jeg går også på NTNU, og den er super når jeg ikke er sikker på hvor et møte eller en forelesning skal være. Kjempeapp!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Apper til WP sa du? Finner ikke en eneste en i denne artikkelen jeg...

Indigo lake er jo bare til wp

Artikkelen er jo ødelagt. Det står at Naargh! (som er til WP)

er ukens mobilspill, så skrives det om Indigo Lake (som er til iOS), og der stopper det ikke!

Linken til Indigo Lake sender meg til Simple Rockets... Bestem dere! :p

Beklager - her var det blitt noe tull pga. at en tidligere artikkel var brukt som mal. Har rettet opp.

 

Indigo Lake er for iOS.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja, gode spill hvis man er fem år.

Nei, gode spill for folk i alle aldre, jeg er 22 og elsker dem spillene, mye bedre enn fleste av dem appene jeg har prøvd

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Sier meg veldig enig med resten av NTNU-gjengen her. Startet på NTNU i høst, og HELDIGVIS hadde jeg hørt om appen før jeg kom opp. Fant alle rommene jeg skulle finne på første forsøk. Og det hadde jeg aldri klart uten den appen. :) Fortsatt hender det jo at man må møte på rom man ikke aner hvor er, så da er appen kjempenyttig. Jeg vet om mange som har brukt den. Tydelig at dere ikke satt dere ordentlig inn i hva appen egentlig er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

Når det gjelder MazeMap og dere som synes dette er en genial app å bruke på NTNU - dere er inne på akkurat det vi påpeker: Ingen bygning eller bygningsmasse burde være så uoversiktlig eller dårlig skiltet at man trenger en app for å finne frem. Da blir appen bare en dårlig workaround som ikke løser det egentlige problemet.

Lenke til kommentar

Hei,

takk for tilbakemeldinger.

Når det gjelder MazeMap og dere som synes dette er en genial app å bruke på NTNU - dere er inne på akkurat det vi påpeker: Ingen bygning eller bygningsmasse burde være så uoversiktlig eller dårlig skiltet at man trenger en app for å finne frem. Da blir appen bare en dårlig workaround som ikke løser det egentlige problemet.

 

Men der igjen, MazeMap ble utviklet av studenter som oppdaget at noe trengtes på skolen sin. Det er jo NTNU som eventuelt burde hengt opp mer skilter, ellers hadde jo aldri ideen til MazeMap kommet frem.

Der igjen, NTNU Gløshaugen er ganske stort, og skulle man hatt kart hengende over alt med absolutt alt av grupperom hadde det blitt noen sinnssyke kart. Det å kunne slå opp på et hvert lite grupperom, om det så bare har plass til 5 mennesker, er UFATTELIG kjekt. Det er her jeg mener MazeMap er gull verdt. Jeg ser at det blir litt "feil" på et sykehus, men på en skole med ørten-tusen små og store grupperom er det genialt. Man lærer seg fort hvor store auditorier er, men alle de små rommene er godt gjemt når man har dårlig tid :p

 

Jeg syns MazeMap er en helt genial app i en stressende studiehverdag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...