Gå til innhold

Ta en titt på denne spesielle smarttelefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så tror jeg ikke dette vil skje med det første, da mobilprodusenter vil tape ekstremt mye penger på det.

Istedet for at kunden kjøper en ny tlf til 5000kr~, så kjøper de bare en ny CPU til noen hundrelapper.

 

Men på en annen side, så går nok utviklingen denne veien, så det blir nok en slags standard i det lange løp. På samme måte som alle mobil abb har så mye ringeminutter\sms\data inkludert nå i forhold til i gamle dager. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Personlig så tror jeg ikke dette vil skje med det første, da mobilprodusenter vil tape ekstremt mye penger på det.

Istedet for at kunden kjøper en ny tlf til 5000kr~, så kjøper de bare en ny CPU til noen hundrelapper.

 

Men på en annen side, så går nok utviklingen denne veien, så det blir nok en slags standard i det lange løp. På samme måte som alle mobil abb har så mye ringeminutter\sms\data inkludert nå i forhold til i gamle dager. :)

 

 

 

Vel, blir nok mye som å si man tjener mindre penger på stasjonære enn ved bærbare. Men trur nok det igjen gjør folk kjøper mange deler for å tilpasse, og alltid kjøper siste og beste av komponenter, raskere enn de ville kjøpt helt nye telefoner, så regner med de skal tjene ganske godt på det.

Endret av Leonis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig så tror jeg ikke dette vil skje med det første, da mobilprodusenter vil tape ekstremt mye penger på det.

Istedet for at kunden kjøper en ny tlf til 5000kr~, så kjøper de bare en ny CPU til noen hundrelapper.

 

Men på en annen side, så går nok utviklingen denne veien, så det blir nok en slags standard i det lange løp. På samme måte som alle mobil abb har så mye ringeminutter\sms\data inkludert nå i forhold til i gamle dager. :)

 

Hvem sier at modulene kommer til å bli billige?

Lenke til kommentar

Veldig spennende konsept, men dette kommer til å bli et støvhelvete uten et tett ytterdeksel(ikke noe stort problem egentlig, de kan jo bare lages av tredjepart).

 

PS: Noen andre som ser at det er 64 GB ROM (Read-only Memory) på siste illustrasjon? Jeg liker det best når jeg lagre ting på telefonen, ikke bare lese det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...