Gå til innhold

LGs bøyde telefon til Norge tidlig neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med en ipad2 med 1024×768?

 

Ja det er enda verre. Når du først har blitt bortskjemt med høy oppløsning er det vanskelig å gå tilbake. Etter å brukt min S4 som har full HD skjerm, kan jeg aldri i livet gå tilbake til en mobil med lavere oppløsning. Jeg fikk fysisk vondt når jeg så på skjermen til S3 i ettertid..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

 

Ja det er enda verre. Når du først har blitt bortskjemt med høy oppløsning er det vanskelig å gå tilbake. Etter å brukt min S4 som har full HD skjerm, kan jeg aldri i livet gå tilbake til en mobil med lavere oppløsning. Jeg fikk fysisk vondt når jeg så på skjermen til S3 i ettertid..

Jeg er glad jeg ikke er helt der enda. Men jeg merker jeg savner det virkelig på iPad Mini-en. Synes egentlig det var litt greit å være lykkelig uviten tidligere ;)

Lenke til kommentar

 

 

Hva med en ipad2 med 1024×768?

Ja det er enda verre. Når du først har blitt bortskjemt med høy oppløsning er det vanskelig å gå tilbake. Etter å brukt min S4 som har full HD skjerm, kan jeg aldri i livet gå tilbake til en mobil med lavere oppløsning. Jeg fikk fysisk vondt når jeg så på skjermen til S3 i ettertid..

Tenk om du hadde hatt en telefon med ordentlig 1080p panel... da hadde det vert enda større forskjell. Uheldigvis er det fortsatt veldig vanskelig å produsere AMOLED skjermer i den tettheten uten å bruke såkalt pentile teknologi. Det har en uheldig bieffekt av å gi deg omtrent halvparten så skarp skjerm som den egentlig skulle hatt, noe som igjen på noen områder gjør S3 bedre ettersom den har lavere oppløsning med ikke bruker pentile. Det er en konsekvens av en skjermteknologi som ikke helt er fullvoksen enda.

 

Om du har S4 active så skal jeg selvfølgelig spise ordene mine (den har LCD 1080p panel), men tviler virkelig at du ser så enorm forskjell på S3 og S4 utenom skjermstørrelsen.

 

Når det gjelder oppløsningen på G flex så er den litt vell lav for en 6" skjerm, men det kan hende at det er vanskelig å produsere disse bøyelige skjermene med høy pikseltetthet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...