Gå til innhold

Tips: Nå er det kjempelett å bytte Android på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukte Cyanogenmod 4.1 og 4.2 ganske lenge, men ble tvunget til å installere Samsung sin versjon igjen fordi Wimp ikke tillot meg å velge SD kortet som lagringsenhet for offline spillelister med en custom rom. Forferdielig å gå tilbake til Samsung sin TouchWiz-menyer. Telefonen har blitt treeeeeg og den sluker batteri. Hadde bare Nexustelefonene kommet med mulighet for eksternt minnekort så hadde det blitt det ganske så fort. Ja til flere rene Android mobiler!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere sier dere brukte en S4, valgte dere jfltexx Samsung Galaxy S4 (Intl) da eller?

 

Valgte ingenting manuelt. Gikk på Google Play og søkte etter Cyanogenmod, installerte Cyanogenmod Installer ? så gikk resten automagisk. Installeren finner selv ut hvilken versjon av Cyanogenmod som skal brukes, ser det ut til. (Men ja, det er "jfltexx"-versjonen som ble installert)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Funka ikke på min SGS3. DEn begynte å gjøre jobben, og skulle laste ned til telefonen, men fikk ikke kontakt etter at telefonen rebootet i nedlastingsmodus.

 

Det har skjedd med flere personer, inkludert en jeg kjenner. Du kan slå av mobilen og starte den opp med å holde inne hjem knappen, på knappen og enten volum ned eller volum opp (husker ikke helt) og så starte Cyanogenmod installer på nytt igjen på datamaskinen. Og så starte prossesen på nytt igjen. Da skal det funke igjen, sier Cyanogenmod på Wikipedia ;)

Lenke til kommentar

Man trenger ikke aplikasjonen fra Google play for å gjøre dette, gjorde det uten aplikasjonen på min S3. Litt feil informasjon, man har ikke nødt til å laste ned aplikasjonen. :)

 

Man må nok ikke det men mener og huske at uten såe r det en del mere avansert og ikke noe for hvem som helst og gjøre. noe dette her egentlig har blitt :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...