Gå til innhold

Dette er 3D-printet menneskekjøtt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kloning blir enkelt når man bare kan printe ut folk...

Lykke til med å printe hjernen;-)

 

Edit: Vist man tar disse "snorene" som går fra nevron til nevron og lager en snor av de, så vil du kunne trekke den snoren fra Jorden til månen og tilbake og du vil fortsatt ha masse tråd igjen vist ikke jeg husker feil. For ikke å glemme de 100 000 millionene hjerneceller som igjen har betraktelig flere hjelpeceller. Vist jeg husker rett;-) Du skal kunne printe latterlig nøyaktig i allefall;-)

Endret av ArlionMajere
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

hmm, dette må ikke komme i gale hender, tenk hvis en kvinne får vite om dette, da kan vi mannfolk bare slutte å leve for da lager dem sin egen ekte sak dem kan leke med....

Da trenger bare vi å lage en ekte sak også

Lenke til kommentar

Det som kan bli interessant innen dette feltet er jo muligheten til å kunne "dyrke" frem nye organer etterhvert som pasienter sine organer slutter å fungere (var vel en film om dette der de måtte klone hele folk for å få det til, så det er ingen ny tanke). Sier ikke at 3d printing er det som vil fremme forskning på dette, men det er særdeles interessant at man potensielt kan skaffe seg "reserve deler" til kroppen. Dette er selvfølgelig langt frem i tid da det er enormt mer komplisert enn å reiplikere enkle celler slik som dette i all sannsynlighet er.

Lenke til kommentar

Da trenger bare vi å lage en ekte sak også

 

Jævlig ekkelt når dingsen går ut på dato og det stinker av den. Spesiellt siden man ikke vet NÅR den går ut på dato. Jeg regner neste med at kjøpsloven ikke får særlig effekt dersom de ikke klarer å få dingsen til å fungere en del år først.

Endret av G
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...