Gå til innhold

Møt arrangørene bak SpillExpo og NM i esport


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig imponert over hva Erling og de andre ansvarlige på SpillExpo har fått til. Det vil alltid bli utfordringer, men det er av slike ting man lærer av sammen med tips og forslag fra deltakere. Jeg var på messen som utstiller (Spillmuseet) og vi er veldig fornøyd med hvordan ting ble arrangert. Det eneste "negative" som har blitt tatt opp, er mattilbudet. Dette tipper jeg blir vesentlig bedre neste år. Ang brannsikkerhet, så vet jeg dette ble ivaretatt i henhold til de gjeldende regler. Det er veldig mange rømningsveier og de kan alle takle et stort menneskeflyt. Hvis Herr Panzerswein mener det var "uforsvarlig", så har du ikke vært på SEMA messen i USA...

 

Tusen takk til Erling som står i bresjen for å skape et skikkelig opplegg for alle spill entusiaster i Norge og takk til alle hyggelige frivillige som brukte av sin tid til å gjøre dette mulig!

Lenke til kommentar

Hadde brannvesenet sett hva som foregikk der inne på Lørdag, så hadde nok "spillexpo" blitt stengt relativt fort. Uforsvarlig å tillate så mange inn i en så liten hall. Et dårligere system på ting har jeg faktisk ikke vært borti tidligere på en messe. At det går an.

 

Typisk negativ, uopplyst og lite konstruktiv kommentar. På Spillexpo var det cirka 30 sikkerhetsansatte til enhver tid; og det er svært strengt hvor mange vi har lov til å slippe inn i en hall. Dette ble selvfølgelig nøye overvåket.

Lenke til kommentar

Er veldig imponert over hva Erling og de andre ansvarlige på SpillExpo har fått til. Det vil alltid bli utfordringer, men det er av slike ting man lærer av sammen med tips og forslag fra deltakere. Jeg var på messen som utstiller (Spillmuseet) og vi er veldig fornøyd med hvordan ting ble arrangert. Det eneste "negative" som har blitt tatt opp, er mattilbudet. Dette tipper jeg blir vesentlig bedre neste år. Ang brannsikkerhet, så vet jeg dette ble ivaretatt i henhold til de gjeldende regler. Det er veldig mange rømningsveier og de kan alle takle et stort menneskeflyt. Hvis Herr Panzerswein mener det var "uforsvarlig", så har du ikke vært på SEMA messen i USA...

 

Tusen takk til Erling som står i bresjen for å skape et skikkelig opplegg for alle spill entusiaster i Norge og takk til alle hyggelige frivillige som brukte av sin tid til å gjøre dette mulig!

 

Tusen takk, Tomas! Jeg er enig; Spillexpo kan alltid bli bedre, men man må nesten bare jobbe med det, år for år. Og med så god oppbacking som vi har fått fra spillmiljøet i Norge - dere inkludert - så er jeg veldig sikker på at dette kommer til å bli en enda større suksess neste år :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...