Gå til innhold

Slik fungerer trofeer på Playstation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har aldri forstått den trofe greia. liker og game for det spillet gir meg av opplevelse, trenger ingen digital klapp på skuldern fordi jeg har gjort sånn og sånn. but hey whatever floats your boat. folk er forskjellige :)

 

Det er vel egentlig helt poengløst. Men jeg vil fortsatt ha trofeene fordet, hehe

Lenke til kommentar

har aldri forstått den trofe greia. liker og game for det spillet gir meg av opplevelse, trenger ingen digital klapp på skuldern fordi jeg har gjort sånn og sånn. but hey whatever floats your boat. folk er forskjellige :)

For meg er trofeer og achievements ekstra utfordringer etter jeg har gjort alt som er å gjøre i spillet, men vil ha mer.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt an på hvordan trofeene er lagt opp. Å finne x antall flagg i Assasins Creed er ikke morsomt. Trofeer som inntreffer etterhvert som man gjør fremskritt i story, oppgraderer utstyr, går opp i lvl osv synes jeg fungerer bedre. Det bør helst også ha sammenheng med å ha oppnådd noe. Et eget trofee for "First kill" i et skytespill er ganske meningsløst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...