Gå til innhold

Intervju: Ole Vinje (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Komplett har meg som fast kunde av elektroniske varer pga hovedsakelig 2 ting: Evnen til å levere kjapt gang etter gang, samt yte ett hakk bedre service utover normen. De få gangene jeg må velge andre leverandører, blir jeg som regel minnet på hvorfor jeg nettopp foretrekker komplett...

 

Enig der. Er faktisk en del ganger jeg har kjøpt ting hos Komplett litt dyrerer en andre steder bare p.g.a servicen de tilbyd.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Det er viktig for oss å beholde nerdebiten

Ha, ha... Komplett er for hvermansen, nerde-tingene må nok kjøpes andre steder. I Norge er det vel TechBay, Aquatuning og tildels DI som er "nerde"-shop'ene.

 

Bruker Komplett innimellom grunnet jernia-hentebu-prinsippet, siden jeg hater Posten. Da til standardvarer som hovedkort, skjermkort, etc. Greit nok, selv om butikker som pusher vaskemaskiner er noe jeg vanligvis holder meg unna.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 måneder senere...

Jeg bruker selv komplett så lenge de har det jeg trenger, hovedsaklig på grunn av gjentatte gode opplevelser fra komplett. Hva en som skjer i fremtiden komplett, IKKE KUTT I SERVICE! Der er dere uten tvil best. Er også grunnen til at komplett er den eneste nettbutikken jeg anbefaler til alle som jeg hjelper å lage PCer for. Servicen når noe skjer!

Lenke til kommentar

 

Det er viktig for oss å beholde nerdebiten

Ha, ha... Komplett er for hvermansen, nerde-tingene må nok kjøpes andre steder. I Norge er det vel TechBay, Aquatuning og tildels DI som er "nerde"-shop'ene.

 

Bruker Komplett innimellom grunnet jernia-hentebu-prinsippet, siden jeg hater Posten. Da til standardvarer som hovedkort, skjermkort, etc. Greit nok, selv om butikker som pusher vaskemaskiner er noe jeg vanligvis holder meg unna.

Da er det synd at man ikke har hente-bu muligheten i nord-Norge og er da avhengig av posten for få varene tilsendt

Lenke til kommentar

Bruker komplett fordi det er enkelt, stabilt, og de har mye varer inne. Jeg veit rett og slett hva jeg kan forvente av de. Og om det koster noen kroner mer er det ingenting opp mot frustrasjonen av å ikke få svar på epost, varer som er "på lager", men ikke blir sendt, og andre uforutsette ting som dukker opp.

Lenke til kommentar

 

På norsk jord finnes ikke noe slikt, men en rekke pick-up-points har blitt etablert over de siste årene. I dag går 27 prosent av omsetningen til Komplett i Norge via disse hentepunktene, noe Vinje tolker som at kundene har et behov for å få et ansikt knyttet til nettbutikken.

 

Hahahahaaaaa.... Nei...

Har ingen behovfor å treffe han som sitter i hentebua på StorM senteret i Trondheim.

Grunnen til at hentebua benyttes, selv om den er like dyr som posten (2 bompasseringer+ bensin) er at jeg får varend agen etterpå, og det er gull for utålmodige sjeler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...