Gå til innhold

Blizzard trekker sløret fra Heroes of the Storm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gjesp* shame shit as always, different wrapping.

 

Eneste likheten er at det er et MOBA, der stopper det. Synd at ikke gamer har større fokus på forskjellene. Det er team Levels, all xp går til laget totalt, så mindre grinding, de går for langt kortere kamper enn det som er i dagens MOBAS. PVE oppdrag man kan gjennomføre for å få bonuser som gjør at man vinner enklere. stor mulighet til å customise talents og abillities til heltene osv. kirsebæret på toppen av kaka: Alle Blizz heltene er med! hehe :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

*gjesp* shame shit as always, different wrapping.

 

vil ikke si at det er det samme, de har utalt seg at dette vil kun bli et spill der målet er å ha det gøy, altså det er ikke fokusert på Esport. med andre ord de gjør det samme de gjorde med heartstone, de gjør det ekstremt enkelt og gøy.

Lenke til kommentar

Virker som det første MOBA spillet jeg kan være interessert i å spille, virker dog ikke like compedetivt men det ser jeg egentlig på som en positivt ting. Akkurat som med Hearthstone så virker det som Blizzard bare tar en sjanger og gjør den så spillbar, effektiv og gøy som mulig og det vil nok så veldig, veldig godt an hos de av oss som ikke ønsker å investere hele livet for ikke å bli totalslakt i slike spill.

Lenke til kommentar

Det er nok "store" detaljforskjeller, men der stopper det også. Egentlig er det kun en liten videreutvikling med små nyanseforskjeller fra dagens modeller. Derfor blir det for min del *gjesp* men dette er sikkert veldig nyskapende for de som er veldig engasjert i dagens MOBAS titler.


Virker som det første MOBA spillet jeg kan være interessert i å spille, virker dog ikke like compedetivt men det ser jeg egentlig på som en positivt ting. Akkurat som med Hearthstone så virker det som Blizzard bare tar en sjanger og gjør den så spillbar, effektiv og gøy som mulig og det vil nok så veldig, veldig godt an hos de av oss som ikke ønsker å investere hele livet for ikke å bli totalslakt i slike spill.

Akkurat dette er jeg enig i :)

Lenke til kommentar

MOBA ja, så de sammenligner seg med LoL altså, da er det ikke noe vits for meg å prøve det, holder meg til competitive games som ARTS eller FPS.

 

Hvis man skal være så pedantisk, er det vært å nevne at Blizzard unngår alle disse beskrivelsene, og kaller det en "Hero Brawler", nettopp for å unngå sammenligning med DOTA2 og LoL. =)

 

http://www.gamespot.com/articles/blizzard-explains-why-it-doesn-t-call-heroes-of-the-storm-a-moba/1100-6416084/

 

 

PS: Jeg tvilholder på sjangerbeskrivelsen Lords Management, eller LoMa. =)

Lenke til kommentar

 

MOBA ja, så de sammenligner seg med LoL altså, da er det ikke noe vits for meg å prøve det, holder meg til competitive games som ARTS eller FPS.

 

Hvis man skal være så pedantisk, er det vært å nevne at Blizzard unngår alle disse beskrivelsene, og kaller det en "Hero Brawler", nettopp for å unngå sammenligning med DOTA2 og LoL. =)

 

http://www.gamespot.com/articles/blizzard-explains-why-it-doesn-t-call-heroes-of-the-storm-a-moba/1100-6416084/

 

 

PS: Jeg tvilholder på sjangerbeskrivelsen Lords Management, eller LoMa. =)

Jeg er vel litt mer "old School" og tviholder på betegnelsen DotA for hele sulamitten, hehe.

Lenke til kommentar

Spilte et par runder på BlizzCon, det var kjempe artig, det er veldig casual i forhold til LoL, DOTA2 og HoN, men det gjør meg ingenting. Det finnes ingen items å kjøpe, man kan velge forskjellige skills når man går opp i levels, det var en tids begrensing på 25 minutter der, men det var over før den tiden hadde gått, men det kommer jo helt ann på spillerne.

Lenke til kommentar

Blizzard har allerede gjort en brøler her: navnet! Heroes of The Storm kommer til å bli omtalt som "HoTS" - og hvilket annet spill heter allerede det? Jo, Heart of The Swarm... Så folk kommer neppe til å være sikker på hva slags spill det er snakk om til tider - ihvertfall ikke før Legacy of The Void kommer, og HoTS (hvilket HoTS er nå snakk om igjen? :hmm:) blir uoffisielt ærklært gammelt (jeg blir skuffet hver gang jeg sier Starcraft, og folk da tror jeg mener Starcraft 2).

 

Er ganske så håpløst til tider med hvor nedkortet navn, særlig i spillverdenen, skal gjøres...

 

 

Forøvrig så tenker jeg det finnes allerede nok MOBA (Multiplayer Online Battle Arena)-spill der ute, men hvis Blizzard også vil lage et MOBA-spill, så gjerne for meg; jeg tenker ikke å legge fra meg League of Legends ennå uansett.

Med det sagt, så virker det som Blizzards vri på spilletypen er ganske fornuftig, og at dem fokuserer på forskjellige spillertyper (varierte kart, oppdrag osv.) istedet for et lite antall kart og mange champions, virker ganske interessant.

 

 

Edit:

"Blizzard har ikke fortalt når de ønsker å lansere spillet"...nei, det ville det overraske meg stort om de hadde! :green:

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Stort sett, ja, med mindre det såklart refereres direkte til utvidelsen. Personlig er jeg usikker på om jeg egentlig skal spesifisere BroodWar, når det egentlig er SC1 inkl. BroodWar jeg mener - dette gjelder også for SC2. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men når man sier SC2 idag, er det da automatisk inkl. HoTS (så sant det er SC2 generelt man snakker om, og ikke spesifikt HoTS)? :blush:

 

Edit:

Korrekt kommunikasjon er viktig, og også helsikes komplisert til tider. :wee:

Endret av PaladinNO
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...