Gå til innhold

Apple er verdens mest verdifulle merkevare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

så et selskap som lager overprisede ting som ikke gir noe nytt til markedet og bare blir kjøpt fordi noen venner har det eller fordi det liksom skal være "kult" aom jeg syns det ikke er i det hele tatt. dårlig.

Endret av Slettet-RnjNn5NbHl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

så et selskap som lager overprisede ting som ikke gir noe nytt til markedet og bare blir kjøpt fordi noen venner har det eller fordi det liksom skal være "kult" aom jeg syns det ikke er i det hele tatt. dårlig.

 

Om det er sånn at folk kjøper overprisede ting bare fordi det er apple som er merket, så underbygger jo det konklusjonen om at det er en verdifull merkevare?

 

AtW

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hahaha, denne artikkelen underbygger jo min tidligere påstand om at epleting er for statushorer :p

Jeg mener at epleting er bra produkter. Jeg er selv ikke glad i Apple og bruker ingen av dems produkter, men man er teit hvis man bare klarer si negative ting på lik linje med at man bare klarer si (overdrevet) positive ting.

Det virker som om det ikke finnes noen objektive folk/ meninger når Apple er tema i en artikkel :hmm: Er merkelig det fenomener der.... Jaja blir som vanlig artig å følge denne diskusjonen regner jeg med, en god latter forlenger live :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahaha, bare amerikanske selskaper, samtlige er i databransjen unntatt Coca Cola, de har faktisk tatt med IBM på listen, er det noen som overhodet husker IBM i dag? Og hva med bilprodusentene? Hva med japanske, koreanske og kinesiske store brands?

 

Dette forsterker jo bare inntrykket av at Forbes er industri-prostitusjon på høyt nivå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...